TettSpaden Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Hei jeg har bestilt ett nytt hovedkort, msi kt3 ultra 2, det har jo selvsagt agp port, men mitt skjermkort av typen voodoo3 er bare pci. jeg lurer da på om maskina vil boote så lenge det ikke sitter skjermkort i agp porten? ellers vurderer jeg kjøp av msi gforce4 ti4200 128mb hos psdata for kr. 1575, det koster 180kr mer enn 64mb utgaven, bør jeg gå for 128? er det bedre ytelse? Takker for svar Lenke til kommentar
Borf Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 ja maskina vil boote med eit pci skjermkort og Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Ja, det skulle gå bra det. Har selv kun brukt et geforce 2 mx pci i min maskin en periode. Finnes kanskje et valg i bios, der du kan velge om det er pci eller agp som skal sjekkes først ("init display first" eller noe kan jeg velge på mitt Abit KT7A-Raid hovedkort), men dette er sikkert bare nyttig hvis du har 2 skjermkort. For å si det kort: JA! Lenke til kommentar
infinityFX Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg tror 64MB utgaven av GeForce kortet du vil kjøpe har raskere rambrikker enn det med 128 MB ram. Men det vil klart være en fordel med 128 MB ram når spill som Doom3 kommer :smile: Du kan kanskje ta en titt på GeForce kortet til PointOfView (GeForce4 TI 4200 XP eller noe sånt). Trur ikke det er så dyrt heller, og det har rask ram. Lenke til kommentar
benyhana2 Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-08 13:51, skrev TettSpaden:(..)jeg lurer da på om maskina vil boote så lenge det ikke sitter skjermkort i agp porten? Selvfølgelig vil den det! Er du helt smekk i huet ditt eller? Latterlig spørsmål :smile: Lenke til kommentar
Pete Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 benyhana2, du må da forstå at vi andre ikke er så intelligente som deg, som vet alt ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå