KillerX Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Takker.. Ah, gleder meg jo til den da! Håper den blir kul håper de kommer opp med noe orginalt, ikke bare bruker det gamle.. Men igjen, elsker jo hvordan Simpsons er nå! 6428718[/snapback] No problemo. Jepp, er det noe jeg virkelig gleder meg til så er det simpsons the movie. Family guy filmen eide jo, men det har jo ikke noe med topic og gjøre. De nye simpsons episodene har spakna litt, de gamle var bedre. Men de nye er ikke dårlige de heller, bara spakna litt. Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Familiy guy filmen? 6429633[/snapback] http://imdb.com/title/tt0385690/ Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 Stemmene bak the simpsons Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hvilken simpson's sesong er best? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Alle er geniale, enkelte episoder som bare er 20 min med konstant latterkrampe, men de episodene er spredt fra sesong 4-5 og utover mener jeg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hvilken simpson's sesong er best? 6509166[/snapback] 2-7 er de beste imo. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Her skal vi diskutere serien "The Simpsons", nevne morsomme episoder, finne ut hvilken episoder det var, osv. osv...... Famlilie guy simpsons Stemmene bak the simpsons 6192288[/snapback] Kan jeg spørre hva faen Family Guy har med Simpsons å gjøre? Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 Her skal vi diskutere serien "The Simpsons", nevne morsomme episoder, finne ut hvilken episoder det var, osv. osv...... Famlilie guy simpsons Stemmene bak the simpsons 6192288[/snapback] Kan jeg spørre hva faen Family Guy har med Simpsons å gjøre? 6509423[/snapback] WTF? Den skulle ikke være der, . En leif jeg må endre på. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Håper det er liv i tråden her! Jeg trenger nemlig litt hjelp! Er det noen som vet hva sangen/melodien i starten av episoden The Ziff Who Came to Dinner heter? Jeg har akutt behov for den sangen! Lenke til kommentar
JeffK Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Håper det er liv i tråden her! Jeg trenger nemlig litt hjelp! Er det noen som vet hva sangen/melodien i starten av episoden The Ziff Who Came to Dinner heter? Jeg har akutt behov for den sangen! 6765037[/snapback] Jeg tipper du mener denne. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Akkurat den jeg mente! Tusen millioner takk! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hvilken simpson's sesong er best? 6509166[/snapback] 2-7 er de beste imo. 6509278[/snapback] Synes 2-10 er de beste, da var humoren forholdsvis ny og ukjent samtidig som tegningene ble bedre etter sesong 1, men synes fortsatt Simpsons er bra og liker alle sesongene. For meg blir 2-10 Legendariske med de andre hakk i hel. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Har ikke sett simpsons på mange sesonger nå. Digget det før, men så begynte det å suge stort (fra sesong 12 eller noe i den dur). Lastet ned de 2 siste episodene, så den ene (noe militær opplegg i byen), og konstaterte at det fremdeles suger. Legg ned hele serien! Det er rett og slett kjedelig, og blir faktisk irritert av å se på det siden det er så dårlig. Måtte sette på en South Park episode for å jevne ut... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Synes TV3 kunna ha utnyttet seg litt av at de faktisk har rettighetene til de fleste episodene. De sender jo de samme 2-3 sesongene etter hverandre for tiden. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Synes TV3 kunna ha utnyttet seg litt av at de faktisk har rettighetene til de fleste episodene. De sender jo de samme 2-3 sesongene etter hverandre for tiden. 7349294[/snapback] Ja, du har et godt poeng der.. Kunne holdt seg litt mer oppunder sendeskjema i USA for å si det sånn :!: Men jeg ser ikke på Simpsons på TV3/ZTV lenger (bare noen ganger).. DVD'er Edit: Leif.. Endret 24. november 2006 av Haakon* Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 jeg syntes det homer sier det mest morsomme i nesten alle episodene jeg da :!: Kan ingen komme med quotes her a? jeg har en: Homer: I`m here to pick up a letter. Postman: ok, whats your name? Homer: mr. burns Postman:and whats your first name? Homer: I.....................dont know :!: eller denne: Homer: Aw twenty dollars, I wanted a peanut Homer's hjerne: Twenty dollars can buy many peanuts Homer: Explain how Homer's hjerne: Money can be exchanged for goods and services Homer: Woo-hoo :!: det må være den beste Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 jeg syntes det homer sier det mest morsomme i nesten alle episodene jeg da :!: Kan ingen komme med quotes her a? jeg har en: Homer: I`m here to pick up a letter. Postman: ok, whats your name? Homer: mr. burns Postman:and whats your first name? Homer: I.....................dont know :!: eller denne: Homer: Aw twenty dollars, I wanted a peanut Homer's hjerne: Twenty dollars can buy many peanuts Homer: Explain how Homer's hjerne: Money can be exchanged for goods and services Homer: Woo-hoo :!: det må være den beste 7355307[/snapback] Den første: Ja, og han sier det med den mest teite stemmen ever.. Han høres liksom så selvsikker ut da han sier "I don't know..".. Også etterpå "Great plan, Bart.. -_-".. Den andre: Ja, hør på lydene han sier etter "Woo-hoo" (når han løper, før han tryner.. De lydene er rett og slett geniale En av mine andre favoritter er "I am so smart! I am so smart! S-M-R-T, I mean.. DOH!":. Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 noen som har peiling på når sesong 8 kommer på dvd kommer det ikke en hvert halv år? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 sesong 8 er ute nå den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå