Gå til innhold

Den lille/store Simpsons tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker ikke om jeg leste det i et intervju eller om Matt Groening selv sa det i kommentatorsporet i en av de to første sesongene, men det skulle vel egentlig aldri bli noen simpsonsfilm. Matt Groening likte aldri tanken, og kalte det «jumping the shark», mens han refererte til hvordan det gikk med Happy Days. Virker som pipa har fått en annen lyd etter påtrykk fra fansen og siden serien allikevel nærmer seg slutten. :whistle:

Lenke til kommentar
Real Life Simpsons Intro  :cool:

6256892[/snapback]

det blir for dumt, selv om dette er kødd(?). Hele greia med simpsons er at det ikke finnes begrensinger!

6257031[/snapback]

Den er ikke på kødd. Den er brukt som en intro i en episode.

Den beste Simpsons-episoden må være når Homer får en øyesykdom og må røyke medisinsk marihjuana. :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Simpson is teh phun :wee:

Men jeg er litt smålei meg nå for jeg har bare igjen et par episoder så har jeg sett hver eneste en :sad:

Mimre tilbake til den samleepisoden der alle Homers beste tabber ble vist, husker ikke hvilken episode det var da men..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
OK, en liten bump.

Noen som husker den episoden som starter med at Bart skal stjele et glass med mynter i god gammeldags Indiana jones stil? Hva het den ?

6323444[/snapback]

Så den episoden i går faktisk :p holde rpå åse alle episdodene fra første til siste;) Den var i hvertfall i sesong 4, og mener det var disk 4 i sesongen min, dvs. en av de seks episodene ;) men er bare 100% sikker på at det var sesong 4

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...