DigitaL BlasteR Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Forresten, noen som har fått med seg at det kommer en Simpson-film i juli? Leste det i et blad i dag Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Forresten, noen som har fått med seg at det kommer en Simpson-film i juli? Leste det i et blad i dag 6249106[/snapback] Hvis det er The Simpsons Movie du mener, må du nok desverre vente til neste år. Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Så en bitteliten trailer her på nettet en dag, med Homer som satt i sofaen med en supermann drakt på eller no'sånt. Gleder meg til den kommer på kino Lenke til kommentar
reverto Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Husker ikke om jeg leste det i et intervju eller om Matt Groening selv sa det i kommentatorsporet i en av de to første sesongene, men det skulle vel egentlig aldri bli noen simpsonsfilm. Matt Groening likte aldri tanken, og kalte det «jumping the shark», mens han refererte til hvordan det gikk med Happy Days. Virker som pipa har fått en annen lyd etter påtrykk fra fansen og siden serien allikevel nærmer seg slutten. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 elsker simpsons. en kompis har sesong 1-5 på DVD. vi ser på de hver gang vi møtes. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Real Life Simpsons Intro 6256892[/snapback] det blir for dumt, selv om dette er kødd(?). Hele greia med simpsons er at det ikke finnes begrensinger! Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Real Life Simpsons Intro 6256892[/snapback] det blir for dumt, selv om dette er kødd(?). Hele greia med simpsons er at det ikke finnes begrensinger! 6257031[/snapback] Den er ikke på kødd. Den er brukt som en intro i en episode. Den beste Simpsons-episoden må være når Homer får en øyesykdom og må røyke medisinsk marihjuana. :!: Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 han får ikke noe sykdom noen ravner prøver å drikke øya juce'n hans. (know you simpsons facts) Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 The simpsons er genialt bra.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 OK, en liten bump. Noen som husker den episoden som starter med at Bart skal stjele et glass med mynter i god gammeldags Indiana jones stil? Hva het den ? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Simpson is teh phun Men jeg er litt smålei meg nå for jeg har bare igjen et par episoder så har jeg sett hver eneste en :sad: Mimre tilbake til den samleepisoden der alle Homers beste tabber ble vist, husker ikke hvilken episode det var da men.. Lenke til kommentar
JensAndreas Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Tja hvis jeg MÅ velge sp blir det vel den episoden "hallowed" episoden riktignok hvor romvesner blir President i USA Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Simpsons er den løgeste tegeneserien av de alle, men det jeg savner er sammenheng. Som i Futurama! Futurama kan jeg sitte og se en hel dag, mens simpsons er det maks en - tre episoder. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 OK, en liten bump. Noen som husker den episoden som starter med at Bart skal stjele et glass med mynter i god gammeldags Indiana jones stil? Hva het den ? 6323444[/snapback] Så den episoden i går faktisk holde rpå åse alle episdodene fra første til siste;) Den var i hvertfall i sesong 4, og mener det var disk 4 i sesongen min, dvs. en av de seks episodene men er bare 100% sikker på at det var sesong 4 Lenke til kommentar
JeffK Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Noen som digger Simpsons og Metallica? http://www.metallica.com/index.asp?item=102290 Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Noen som veit hva den episoden heter der denne geniale qoten er hentet fra? Husker bare den... Alarmen går i kraftverket, og homer kommer inn på mr.burns private oppholdssted eller no sånt. Burns: Who are you? Homer: I....am....mr.burns. Lenke til kommentar
............... Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Så en bitteliten trailer her på nettet en dag, med Homer som satt i sofaen med en supermann drakt på eller no'sånt. Gleder meg til den kommer på kino 6251192[/snapback] hmm.. gammelt innlegg.. Men noen som har link til Simpsons the Movie trailer? Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Så en bitteliten trailer her på nettet en dag, med Homer som satt i sofaen med en supermann drakt på eller no'sånt. Gleder meg til den kommer på kino 6251192[/snapback] hmm.. gammelt innlegg.. Men noen som har link til Simpsons the Movie trailer? 6428694[/snapback] http://www.imdb.com/title/tt0462538/trailers Lenke til kommentar
............... Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Takker.. Ah, gleder meg jo til den da! Håper den blir kul håper de kommer opp med noe orginalt, ikke bare bruker det gamle.. Men igjen, elsker jo hvordan Simpsons er nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå