c-c-cloud Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) I dag(i går siden det er over midnatt) ble pc'en helt mongo når jeg spilte bf. Strømmen gikk ut av musa, og kom inn etter noen sekunder(dette varierte fra ca. 2 til 30 sek.) Jeg har en Razer Copperhead. Når jeg åpner Razer Config, står det no mouse detected, og at jeg kan trykke OK for å skanne USB portene igjen. Trykker OK og ingenting skjer. I starten gikk strømmen ca. hvert 5. minutt, nå går den muye oftere. Det som er litt rart er at strømmen bare går når jeg bruker musa (har ikke rørt den siden jeg begynte å skrive denne tråden, og holder et øye med den hele tida ). PC'en restarter også ved hver eneste oppstart, både fra ventemodus og avslått. Den restarter også når jeg kobler i tp-kabelen. NB'en min blir ofte veldig varm. Bruker Zalman sin passive, men satt nettopp på en vifte da jeg brandt meg når jeg tok på ribba :S. Jeg har forøvrig dissem specsene: AMD Athlon64 3700+ Asus A8N-SLi Deluxe nForce4 Corsair Value S. PC3200 DDR-DIMM 2048MB Kit PowerColor X800GT 256MB Maxtor DiamondMax 10 250GB SATA2 16MB 7200RPM Windows XP Professional På forhånd takk. lexmyr Endret 28. mai 2006 av lexmyr Lenke til kommentar
c-c-cloud Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Beklage at jeg bumper, men er det ingen som har noen løsning? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hei! Det kan virke som feil med maskinvaren. Jeg vil foreslå at du tester minnet og harddisken med diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD. Sjekk temperatur på cpu og skjermkort. Forsøk annen strømforsyning om du kan. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå