Gå til innhold

Argh, spillet ble ødelagt!

kesse

Anbefalte innlegg

Som han sa, han dulta borti XBOX360'n. Det er nesten noe man skulle forvente at en konsoll og en plate tåler.. Dagens "avanserte" teknologi blir bare mer og mer skjør og sårbar.. Når skal de begynne å tenke kvalitet igjen?

6198216[/snapback]

Jeg dulta også borti en annen bil med bilen min, og tror du faen ikke det ble bulk i den a? Det trodde jeg virkelig at en annen bil skulle tåle. Og det verste er at den fortsatt kan kjøres helt fint og at det ikke er et eneste problem med det, men ALIKEVEL så mener den idioten at JEG skal betale for dette her?! Dummeste jeg har hørt.

Hadde jeg bare kunne tatt backup av den skjermen først, så hadde det jo hele problemet vært løst.

Du vet at du ikke har mulighet til å ta backup av spill når du kjøper deg en Xbox 360 eller spill til den, og det er noe du vet LENGE før du går til innkjøp av nevnte maskinvare. Om du mener at det er problematisk, så kjøper du ikke konsollen.

Til trådstarter: gjør som det en annen sa, sjekk manualen, og ta kontakt med butikken / importøren om det er mulig å få ordnet en løsning på det. Vær ærlig, så er det meget mulig at ting løser seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg dulta også borti en annen bil med bilen min, og tror du faen ikke det ble bulk i den a? Det trodde jeg virkelig at en annen bil skulle tåle. Og det verste er at den fortsatt kan kjøres helt fint og at det ikke er et eneste problem med det, men ALIKEVEL så mener den idioten at JEG skal betale for dette her?! Dummeste jeg har hørt.

Beste jeg har hørt på lenge. :!:

Lenke til kommentar
Som han sa, han dulta borti XBOX360'n. Det er nesten noe man skulle forvente at en konsoll og en plate tåler.. Dagens "avanserte" teknologi blir bare mer og mer skjør og sårbar.. Når skal de begynne å tenke kvalitet igjen?

6198216[/snapback]

Hadde jeg bare kunne tatt backup av den skjermen først, så hadde det jo hele problemet vært løst.

Du vet at du ikke har mulighet til å ta backup av spill når du kjøper deg en Xbox 360 eller spill til den, og det er noe du vet LENGE før du går til innkjøp av nevnte maskinvare. Om du mener at det er problematisk, så kjøper du ikke konsollen.

Til trådstarter: gjør som det en annen sa, sjekk manualen, og ta kontakt med butikken / importøren om det er mulig å få ordnet en løsning på det. Vær ærlig, så er det meget mulig at ting løser seg.

6198985[/snapback]

Åja, for en bilskjerm og en DVD-plate har SÅÅÅ mye i felles! Det koster 3 kroner å gjøre en backup av en DVDplate, hvor mye koster det å lage en skjerm? Dessuten - Det å kollidere med noen og det å kjøpe et spill fra en butikk er ikke det samme.

Skulle vi tatt ditt eksempel med XBOX360spillet, hadde det blitt til at jeg hadde løpt hjem til trådstarter og ødelagt spillet hans. DA kunne han krevd penger av meg, og ikke butikken der han kjøpte det.

Lenke til kommentar

Det koster kanskje 3 kroner å produsere plata i kina, men butikken som skal være snill og la deg bytte plata vil bli belastet med innkjøpsprisen på hele sulamitten.

Mulig butikken kan være bindeledd mellom deg og produsenten som har en slik garanti, men man kan ikke kreve at butikken skal erstatte plata. Enten om man har kvittering eller ikke.

Lenke til kommentar
Åja, for en bilskjerm og en DVD-plate har SÅÅÅ mye i felles! Det koster 3 kroner å gjøre en backup av en DVDplate, hvor mye koster det å lage en skjerm? Dessuten -  Det å kollidere med noen og det å kjøpe et spill fra en butikk er ikke det samme.

Skulle vi tatt ditt eksempel med XBOX360spillet, hadde det blitt til at jeg hadde løpt hjem til trådstarter og ødelagt spillet hans. DA kunne han krevd penger av meg, og ikke butikken der han kjøpte det.

6201519[/snapback]

Når du kjøper et spill, kjøper du vel egentlig lisensen til å bruke den vel? Du kjøper da en lisens for at du, og ingen andre egentlig skal kunne bruke dette produktet på dette mediet.

Kjøper du derimot et kamera eller noe, er det ingen form for begrensning på kem som kan bruke det, garantier og slikt går på selve produktet, og om bruken som førte til feilen faller inn under garantiens retningslinjer for bruk.

Personlig synes eg det er latterlig at man ikke skal kunne få en ny plate eller kopiere sin egen når du har kjøpt en cd/spill/film eller noe. Selvfølgelig skal ikke butikken betale masse, det burde bli dekket av produsenten (som bare har en utgift på et par kroner ved å lage en ekstra kopi)

Lenke til kommentar
Når du kjøper et spill, kjøper du vel egentlig lisensen til å bruke den vel? Du kjøper da en lisens for at du, og ingen andre egentlig skal kunne bruke dette produktet på dette mediet.

Kjøper du derimot et kamera eller noe, er det ingen form for begrensning på kem som kan bruke det, garantier og slikt går på selve produktet, og om bruken som førte til feilen faller inn under garantiens retningslinjer for bruk.

Personlig synes eg det er latterlig at man ikke skal kunne få en ny plate eller kopiere sin egen når du har kjøpt en cd/spill/film eller noe. Selvfølgelig skal ikke butikken betale masse, det burde bli dekket av produsenten (som bare har en utgift på et par kroner ved å lage en ekstra kopi)

6201830[/snapback]

Jepp.. Det er ikke det materielle du betaler for når du kjøper et spill. I motsetning til om du kjøper et kamera eller en bil. :) Det at butikker kan brukes som et mellomledd, eller slik jeg nevner litt ovenfor, at de har en del OEM-plater med en simpel label liggende kan jo være en god ide.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

er saa glad jeg ikke har xbox 360... har hoert at hvis du har et spill i, og setter xboxen fra liggende til staaende, saa faar du ca samme ripa(ripene)

elendig konsoll med elendig kvalitet.. ogsaa i tilleg maa du ha et glovarmt stroemaggregat for aa faa shitten til aa svive? nei takke meg til PS2.. kanskje ikke like mye eyecandy, men spillene blir ikke oedelagt bare man beveger litt paa konsollen, dessuten slipper du betale masse extra om du vil se dvd paa den (i full DTS) ;)

Lenke til kommentar
er saa glad jeg ikke har xbox 360...

Jeg også, for da slipper jeg å møte deg på LIVE

har hoert at hvis du har et spill i, og setter xboxen fra liggende til staaende, saa faar du ca samme ripa(ripene)

Ja, for oppegående folk ommøblerer jo konsollen mens de spiller..

elendig konsoll med elendig kvalitet.. ogsaa i tilleg maa du ha et glovarmt stroemaggregat for aa faa shitten til aa svive?

Trudde ikke du hadde noen 360 jeg, hvordan veit du at kvaliteten er elendig?

nei takke meg til PS2.. kanskje ikke like mye eyecandy, men spillene blir ikke oedelagt bare man beveger litt paa konsollen

Nei, som regel tar DVD drevet kvelden lenge før du rekker å få noen riper...

dessuten slipper du betale masse extra om du vil se dvd paa den (i full DTS) ;)

7408901[/snapback]

?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...