Scortech Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 "Elendil, slutt å herm! Jessica Alba er min dame " Drøm videre begge to.LOL Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 OT: veldig mange som har Jessica Alba som avatar. Vil folk henge på meg hvis jeg setter Erna Solberg som avatar? On topic, for en gangs skyld: Jeg fulgte den "malen" som Pycnopodia sa Sett alt på medium, unntatt shadows, lightning og dynamic lightning, disse kan du sette på low. Da går det veldig mye fortere, jeg merket ingen forskjell utenom at det gikk mye kjappere.Oppløsning - sett den så høyt du kan, 1600x1200 eller høyere, ca 2000x1500 er finfint. Audio - kan fint settes på hardware og medium quality. Går litt fortere og det er enesten forskjellen du vil merke. Den førte imidlertid til at bakken ble litt stygg å se til, men også kjøretøyene. Men til en fornøyelse fikk jeg mye bedre flyt i spillet. Må vel ha det slikt til jeg får den ekstra gigen i riggen PD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå