-Petter- Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Som topic sier vil jeg ha bredere dekk på min moped, husker ikke helt hvilken bredde det er på di jeg har nå, men det er jaffal den samme som står i vågnkortet. Lurer derfor på om jeg kan ha bredere? Lovlig? Trodde det va ulovlig å ha bredere enn hva vognkort sier? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Er noen som sier at det regnes som trim, men om det virkelig gjør det vet jeg ikke. større dekk vil jo tilsi høyere toppfart.. men altså.. tja Lenke til kommentar
Patz Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Er noen som sier at det regnes som trim, men om det virkelig gjør det vet jeg ikke. større dekk vil jo tilsi høyere toppfart.. men altså.. tja 6191808[/snapback] Bredere dekk gir da ikke høyere toppfart, dekk med større diameter vil gi minimalt høyere toppfart. Strengt talt så må du inn på visning for å få endret vognkortet til annen dekkstørrelse, du må da bestille time på ditt nærmeste vegkontor. Men er nok ikke noen som vil bry seg om det, så fremst det ikke er snakk om helt ekstremt brede dekk. Endret 27. mai 2006 av Patz Lenke til kommentar
stig inge Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Bare kjøp større dekk du bartman Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Du vett koss det e når eg kjøpe dekk Stigi :O haha, naida.. Ska kjøpa meg på dekkforhandlar ein dag i ukå Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 det er vell ganske få mopeder det er PLASS til større dekk da!! bredere går kanskje. men større?? Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 skal ikke ha større, skal ha _BREDERE_ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 skal ikke ha større, skal ha _BREDERE_ 6209570[/snapback] Forsatt et problem med plassen på mopeder det også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå