Mr.Anki Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Hva gir mest ytelse av pengene av disse to kortene ? MSI K9N SLI Platinum og Asus M2N32SLI Deluxe mvh anki Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Vanskelig å si,men jeg slet en del med samme asuskortet dog til 939 plattformen,slet såpass at det ble retunert . vil derfor annbefale deg å søke etter tester på de kortene. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Vanskelig å si,men jeg slet en del med samme asuskortet dog til 939 plattformen,slet såpass at det ble retunert .vil derfor annbefale deg å søke etter tester på de kortene. 6191703[/snapback] hva slet du med da ? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg tror det dyreste, det med nforce 590 SLI vil yte best siden nvidia lar dette brikkesettet overklokke systemet dynamisk, noe de ikke tillater med nforce 570 SLI. En annen ting er at det dyreste har to PCIe x16-porter, mens det andre bare har to PCIe x8-porter (med x16-lengde). Dette betyr neppe noe nevneverdig for ytelsen men hvis man er rekordjeger så teller hver minste detalj. Angående hva som gir mest for pengene så er det trolig det billigste kortet siden ytelseforskjellen neppe er stor. Men nå er jo dette rimelig ferske saker så det er ikke sikkert man finner tester ennå. Hvilke andre egenskaper vil du ha på kortet (porter, tilleggsutstyr osv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå