raakken Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Hei Skulle installere nvidia driver, og lastet ned den siste fra nvdia.no. Virket enkelt og greit, MEN jeg hadde ikke kjerne kildekoden(kernel source), dermed lagde den seg en egen modul eller noe, men det virket som om alt var greit o ingen feilmeldinger kom. Men når jeg startet opp igjen etter instalering, ble skjermen svart når jeg kom til innlogginga Noen som vet hva som er galt? takk Lenke til kommentar
Jorek Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Har du oppdatert Xorg.conf og satt opp nvidia-drivern da? Lenke til kommentar
raakken Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) kan jeg ikke tenke meg, vet ikke hav det er engang :!: hvordan gjør man det? edit:fikk uninstalet driveren, men da fikk jeg bare gnome inn.. merkelige greier Endret 27. mai 2006 av raakken Lenke til kommentar
raakken Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 fjernet nvidia driveren og konfigurerte xorg, og da er ting i orden... nvidiadrivere Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Det er en readme der. Husker jeg måtte ha et par sære options (NoProbe og skru av AGP) på et gammelt kort jeg hadde, ellers så funka det ikke/hang seg i ett kjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå