Gå til innhold

Dårlig dekning i forhold til andre.

Anbefalte innlegg

Jeg har en SE K700i med Chess King abb.

Jeg opplever generelt svært dårlig dekning, og ofte står det i displayet at jeg må velge nett. Eneste alternativet jeg får opp da er Telenor, men det er ikke lovlig da Chess selvfølgelig måtte bytte til Netcom nett :thumbdown: .

Har ikke kontaktet kundeservice i Chess enda, men lurer på om det har noe for seg etter å ha lest noen av trådene her.

Jeg bor i Nedre Eiker og jobber i NSB(lokfører) og trafikkerer det meste av østlandet. Særlig hjemme har jeg dårlig dekning. Bor meget sentralt.

Når jeg tenker meg om så har det blitt dårligere de siste 2-3 ukene.

Er det nettet eller telefonen min det er noe galt med?

Andre med samme erfaringer?

Chess brukte Telenor før og da var det aldri problemer med dekningen.

Vurderer å bytte til f.eks Tele2 hvis det ikke blir bedre. Hvis det da ikke er telefonen min som begynner å bli sliten. Kjøpt i aug. i fjor.

Noen som vet noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bor OGSÅ i Nedre Eiker :D - og jeg opplever til tider skikkelig elendige forhold med Netcom! Har brukt Mobyson tidligere og har aldri hatt problemer da, men i det siste.. Forrige gang jeg stod på parkeringsplassen ved Biltema fikk jeg ikke noe som helst signal DER ENGANG :o Har blitt ganske vant til å ha signal, men at det står "Kun Nødanrop" (mao: Kun Telenor-dekning :( )

Har mistenkt at det hadde noe med mobilen (OGSÅ en k700i :D ), men det er faste steder der jeg ikke har noe signal i det hele tatt hvor man vanligvis kunne forvente at man hadde signal.. Kanskje det er noe med Netcom og k700i? Har alltid funka veldig greit før.. \o:

Endret av Melkekartong
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...