Trainman Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg har en SE K700i med Chess King abb. Jeg opplever generelt svært dårlig dekning, og ofte står det i displayet at jeg må velge nett. Eneste alternativet jeg får opp da er Telenor, men det er ikke lovlig da Chess selvfølgelig måtte bytte til Netcom nett . Har ikke kontaktet kundeservice i Chess enda, men lurer på om det har noe for seg etter å ha lest noen av trådene her. Jeg bor i Nedre Eiker og jobber i NSB(lokfører) og trafikkerer det meste av østlandet. Særlig hjemme har jeg dårlig dekning. Bor meget sentralt. Når jeg tenker meg om så har det blitt dårligere de siste 2-3 ukene. Er det nettet eller telefonen min det er noe galt med? Andre med samme erfaringer? Chess brukte Telenor før og da var det aldri problemer med dekningen. Vurderer å bytte til f.eks Tele2 hvis det ikke blir bedre. Hvis det da ikke er telefonen min som begynner å bli sliten. Kjøpt i aug. i fjor. Noen som vet noe? Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Jeg bor OGSÅ i Nedre Eiker - og jeg opplever til tider skikkelig elendige forhold med Netcom! Har brukt Mobyson tidligere og har aldri hatt problemer da, men i det siste.. Forrige gang jeg stod på parkeringsplassen ved Biltema fikk jeg ikke noe som helst signal DER ENGANG :o Har blitt ganske vant til å ha signal, men at det står "Kun Nødanrop" (mao: Kun Telenor-dekning ) Har mistenkt at det hadde noe med mobilen (OGSÅ en k700i ), men det er faste steder der jeg ikke har noe signal i det hele tatt hvor man vanligvis kunne forvente at man hadde signal.. Kanskje det er noe med Netcom og k700i? Har alltid funka veldig greit før.. \o: Endret 27. mai 2006 av Melkekartong Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 NetCom har hatt lokale problemer i dette område de siste ukene, kan være dette dere opplever. Det jobbes visst med saken, problemet er at det bare gjelder enkelte abonnenter. -snubbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå