steinhun Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Hvordan kan jeg hindre brukere på pcn min å starte forskjellige program? Jeg har det sånn at jeg har kjøpt meg ny pc, men ikke skjerm, og siden det er pappa sin skjerm får jeg ikke bruke den hvis ikke "lillebror" får bruke pcn min. Han har det som regel med å stå opp tidlig og høre på musikk: HØYT! I dag er det spesielt irriterende siden jeg har vært på lan i helga, og sovet ca 3 timer.. + natta til i dag da selvfølgelig. Er det noe program jeg kan bruke for å hindre han i å starte f.ex winamp? Altså han skal klare å komme seg innpå maskina, men ikke gjøre noe særlig mye. Lenke til kommentar
scar Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 hadde vært fint om du hadde fortalt litt mere om hviket os du bruker + skal kunne starte noen andre programer en winamp? Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Win XP pro. Det er egentlig bare winamp jeg hadde særlig lyst å blokke. Fins det noe program jeg kan bruke som er enklere enn gpedit.msc? Lenke til kommentar
Sir_Arcus Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Hvorfor ikke bare gi lillebroren din en egen bruker, som ikke har tilgang på mappa c:program fileswinamp (eller hvor du har winamp'en din inst.) Dette skulle vel løse dine prob. henrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå