elgizmo Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Har hatt sennheiser px 100 nå i 7 mnd før de ble ødelagt etter en liten ulykke. Var veldig godt fornøyd med det headsettet. Satt fint på hodet, pressa ikke skallen og hadde veldig bra lyd. Men det irriterte meg litt at vel mye støy fra omverdenen forstyrret musikken så da tenkte jeg kanskje at px 200 er et smartere valg når jeg skal nå kjøpe nye? Hvordan er lyden her og har noen erfaringer med hvordan de sitter på hodet? presser osv? Prisen er vel på ca 500 ser jeg så det skulle ikke være noe problem. Skal bruke de litt over alt egentlig. Lenke til kommentar
JensL Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) PX200 demper faktisk lyd fra omgivelsene ganske godt, til å være så små. Sammenliknet med PX100, har PX200 litt mindre bass. De låter litt "tynnere", kan man si, men også mer korrekt. Har man en ok EQ på MP3-spilleren, går det an å kompensere litt hvis man er glad i bassen sin... ;-) Du kan jo også ta en titt på AKG K81 DJ. Mange på Headfi.com som sier den spiller bedre enn mange dyrere konkurrenter. Demper godt gjør den også. Endret 28. mai 2006 av JensL Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 http://www6.head-fi.org/forums/showthread.php?p=1973640 denne artikkelen var ikke akuratt oppløftende for valget av en px 200. Lurer på om jeg bare skal kjøpe en ny px 100. Den der AKG K81 DJ høres bra ut men har aaaalt for store klokker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå