sof Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 skal denne være der når jeg monterer kjølern på CPU'en? takk for svar. sof Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Ja, med mindre du skal legge på kjølepasta - ala Artic Silver så skal den det. Den har samme funksjonen (bare noe mindre effektiv) - å bedre kontakt der CPU og vifte ikke har 100.0% kontakt. Lenke til kommentar
sof Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 ok, takk. :smile: sof Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Synes å huske å ha lest at "folk flest" ville få bedre kjøling med å bruke en slik padde, siden vi somregel bruker pastaen feil (for mye på osv...) Artic på min cpu :smile: Lenke til kommentar
sof Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 legger vel på AS når jeg bytter ut kjøleren...Microplex må bare få den på lager først... sof Lenke til kommentar
Nicromann Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Typisk feil det, folk lasser på alt for mye pasta.. så det tyter ut alle rettninger, men tar du akkurat så lite at det ligger nesten et gjennomsiktig belegg så blir det bra! :smile: Lenke til kommentar
Micke Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Følg goop-guiden på overklokking.no så går det nok fint. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 det er MYE større overflate på intel p4 cpu'ene enn det er på amd, så det vil ha mye mindre å si om du bruker pad eller paste :wink: Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 testa det og med ett tynt lag as 3 fikk jeg 2 grader lavere temp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå