Gå til innhold

Beste sted å hente Asus P4B266 Bios flash updates?

Hidden

Anbefalte innlegg

Haha, dette er litt morsomt! Prøvde å komme inn på den offisielle siten, men den loader så tregt at jeg gav opp. Og jeg har roughly 400bps ADSL.

Prøvde å nå FTP siten deres og, men fikk feilmelding. Brukte en link på den overskrytte Tom´s Hardware siten.

Såh.. hvor henter jeg slikt? Har aldri flashet før, men nå har jeg fått nok av problemer med systemet, har prøvd så mye annet at det ihvertfall ikke kan skade å flashe til nyeste stabile versjon av BIOS´en.

Jeg vil gjerne ha tips om en site med en del bra informasjon om BIOS og slikt generelt, i tillegg til oppdaterte versjoner, da særlig for ASUS kort seff.

-God Jul-

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Hidden på 2002-10-08 13:04 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: Hidden på 2002-10-08 13:04 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk koblet meg til på andre forsøk, men hadde allerede downloadet den fra en av de andre linkene.

En ting jeg ikke skjønner nå er hvordan jeg egentlig skal flashe. Asus update verktøyet fant kun en Tysk server, downloader/installerer ikke updaten derfra heller. Det var listet 3 ftp servers i listen (bl.a. ftp.asus.com), men bare den Tyske fikk kontakt i det hele tatt. Kjekt med litt info der, men den var på Tysk, som jeg ikke snakker.

Så sjekket jeg den ene linken sistemann her postet, og hentet den store zip filen. Det viste seg å være en diger bruksanvisning for Asus Update, på Kinesisk.

LOL

Så sjekket jeg Asus Mylogo, men det spør etter Bios fila, og jeg vet ikke akkurat hvor den ligger..

Dette er altså første gang jeg flasher hovedkort BIOS´en, det er en første gang for alt vettøh! :grin:

EDIT: Da var det gjort, operasjonen gikk raskt og smertefritt, og jeg fikk et nytt tøft boot bilde på kjøpet virker det som :grin: (samurai)

[ Denne Melding var redigert av: hidden på 2002-10-08 19:32 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...