Mr. Floppy Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg prøver å finne et CMS jeg kan like og som passer mine behov. Har kikket litt rundt for å se hvordan de forskjellige fungerer i praksis. Et spørsmål: Noen som vet hvilket CMS som blir brukt på www.ubuntux.org? Lenke til kommentar
Malroth Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Skjønner ikke helt spørsmålet, eller er det to spørsmål? Altså, www.ubuntux.org har jeg ikke peiling på, men om du leter etter et godt CMS-system, er www.english.cutenews.ru ganske bra Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Tror det er et egetprodusert system. Og sikkert mye mer enn du trenger. ta en titt på¨http://www.opensourcecms.com/ Lenke til kommentar
Leon Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Synes det ligner veldig på Drupal, jeg... Lenke til kommentar
swanky Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Synes det ligner veldig på Drupal, jeg... 6192152[/snapback] Tror du har rett i det. Men i så fall burde de i det minste lagt inn en lenke til Drupal... Lenke til kommentar
kjetil_b Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Det er nok Drupal ja. Ser det fort på menyen. Så vidt jeg har skjønt det krever ikke drupal at du legger ut link.. Litt usikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå