stigfjel Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Ja, der er jeg faktisk enig. Det minner om... ja, jeg skal ikke si det. . Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Den brunfargen kan du bli kvitt på null komma niks! gnome-look.org 6200386[/snapback] Det er faktisk brunfargen i oppstarten som plager meg, ja jeg vet jeg er litt tullete, men den er veldig stygg.... 6200889[/snapback] Mener du før du kommer til innlogginskjermen? Det kan jo som alt annet fikses(i alle fall fjernes). Hvis du mener selve innlogingskjermen, kan den også endres. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Mener du før du kommer til innlogginskjermen? Det kan jo som alt annet fikses(i alle fall fjernes).Hvis du mener selve innlogingskjermen, kan den også endres. 6201050[/snapback] Den skjermen hvor det fra 5.10 står ubuntu i brunt med alt som lastes under. Det er den jeg vil ha bort, har klart å få bort det meste annet. Noen tips? Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Mener du før du kommer til innlogginskjermen? Det kan jo som alt annet fikses(i alle fall fjernes).Hvis du mener selve innlogingskjermen, kan den også endres. 6201050[/snapback] Den skjermen hvor det fra 5.10 står ubuntu i brunt med alt som lastes under. Det er den jeg vil ha bort, har klart å få bort det meste annet. Noen tips? 6201062[/snapback] Det heter usplash, f.eks: http://www.gnome-look.org/content/show.php?content=37496 Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Splash-screens finner du her: http://www.gnome-look.org/index.php?xcontentmode=160 Filen som du skal bytte ut er: /usr/share/pixmaps/splash/ubuntu-splash.png Det gjør du med: sudo cp bildedulastetned.png /usr/share/pixmaps/splash/ubuntu-splash.png Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) ... Endret 12. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå