Unreal Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Etter at PCen min takket for seg for en ukes tid siden, så gikk jeg gjennom en intensiv feilsøkingsprosess ved å ta ut og inn diverse hardware komponenter. Jeg fant til slutt ut av det var strømforsyningen som var feilen. Jeg kjøpte da en ny strømforsyning, en MIST 500W, som jeg fikk i dag. Jeg skrudde opp den nye strømforsyningen, og PCen startet som en drøm, og alt så ut til å fungere helt perfekt. Men, det har oppstått et problem. Jeg har lastet ned en del små videosnutter av diverse ting fra internett, og når jeg dobbelklikker på noen av disse videoene så får jeg bluescreen rett etter at Windows Media Player har startet opp og gjøre seg klar til å kjøre filmen. Følgende står der: Technical information: *** STOP: 0x0000008E (0xC0000005,0x8058E4AE,0xB0036B10,0x00000000) Beginning dump of physical memory Physical memory dump complete. Contact your system adminstrator or technical support group for further assistance. Det står litt før dette og, noe om at jeg burde prøve å oppdatere drivere, BIOS, osv. Noen som har hatt dette problemet før? Det skjer kun når jeg prøver å åpne videosnutter. Endret 27. mai 2006 av Unreal Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Høres ut som en RAM-feil, prøv og sett på slakkere timings på minnet, det kan hende det hjelper. Sliter tidvis med samme problemet selv, er utrolig irriterende Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 http://itpro.no/art/8393_printable.html les her, kanskje det hjelper deg noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå