Perdition Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) hei, har en amd athlon 3500+ med connect3d ati radeon x700 skjermkort. Pcn er 1 år gammel. Problemet er at noen ganger når jeg spiller WoW så blir plutselig alt svart. Som oftest kommer bilde tilbake og jeg blir kciak til desktop med en feilmelding som lyder slik at grafikkakseleratoren nullstilles. Aner ikke hva problemet er og har ikke prøvd meg på nye drivere, siden da jeg fikk pcn tilbake for en måned siden, fra pcservice, sa kan fyren at jeg hadde selv installert feil drivere og han hadde installert de rette. Hjelp! Men opprinnelige tråd i Skjermkort: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=580440 Endret 27. mai 2006 av Parad0x Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Avinstaller driveren, legg inn ny driver? Kan hende det hjelper deg, prøv å last ned den nyeste av ATi catalyst driveren. Har også erfart at en ny installasjon av Windows XP kan gjøre underverker for maskinen, blir en helt ny verden så godt som Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå