Mads-b Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Klarte faktis å kollidere med et bord og ødelegge LCD-skjermen på mobilen. Utifra guider på nettet er det lett å bytte skjerm, men butikken krever blodpris for jobben. Derfor skal jeg gjøre jobben selv. Noen som vet om noen nettbutikker/butikker i norge som selger skjermer/deksler? Lenke til kommentar
sronil Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Klarte faktis å kollidere med et bord og ødelegge LCD-skjermen på mobilen. Utifra guider på nettet er det lett å bytte skjerm, men butikken krever blodpris for jobben. Derfor skal jeg gjøre jobben selv. Noen som vet om noen nettbutikker/butikker i norge som selger skjermer/deksler? 6190718[/snapback] alle som selger mobil, kan skaffe skjerm... trur det kostet mellom 3-400,- sist jeg bestilte. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Å? da prøver vi det, etter at vi har mislyktes med budrunden på denne: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=25777206&nocount=1 Verdt et forsøk, ikke sant? Lenke til kommentar
qwang Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Vet ikke om noen norske nettbutikker, men denne siden tror jeg du kan stole på... Du kan få dekselet i sølv også Lenke til kommentar
eikum Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Du kan også sjekke på ebay.com ... Men skal du montere dette selv? da må du huske på at du må være UTROLIG forsiktig.. jeg klarte å herpe noen punkter når jeg skulle åpne dekselet.. (den klarte ikke å finne "nettverket" mer) Du mister garantien vettø.. Men vis du skal være på den sikre siden, så drar du til mobilfikseren i oslo så fikser de det.. Uten at du mister garantien =) btw du må nok kanskje kjøpe et nytt deksel vis du skla gjøre det selv, mitt ble helt herpa.. kanskje jeg ikke var forsiktig nok Lenke til kommentar
mariusba Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg har begge to på lager i askim Nå kan det jo hende du har ordnet det, men da vet du det! [email protected] tataa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå