rozon Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Se på dette søket. Første hit er AVR Freaks. Under det vanlige søke resultatet kommer det opp direkte linker til sider hos AVR Freaks. Slike vil jeg også ha!! Noen som vet hvordan dette gjøres? Lenke til kommentar
-A-nders Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) . Endret 25. januar 2018 av -A-nders Lenke til kommentar
rozon Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 hva mener du? du kan ikke styre hva google legger ut av linker til siden din. det er crawlern som finner alt på siden din og legger det ut... 6199663[/snapback] Så du linken? Da ser du det er en ekstra linje under det normale 'treffet' som er direkte link til deler av siden, articles, projects, og forum liksom. Du kan ikke styre Google, men til og med googlebot er påvirkbar regner jeg med. Lurte på om det var en betal tjeneste å få slike 'ekstra' ting, eller om det var noe spesiell sitemap eller metacode som kunne påvirke googlebot til å lage sånt. Hva vet vel jeg? Lenke til kommentar
Nano- Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Dette her du mener, sant? Lurer også på hvordan man kan få til sånt... Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Det må være noe basert på linker og indeksen. Sitemaps har jeg liten tro på at det er, for når man søker på "Microsoft" får man opp akkurat samme greia og jeg tviler sterkt på at Microsoft bruker Google sin Sitemaps teknologi. Lenke til kommentar
-A-nders Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) . Endret 25. januar 2018 av -A-nders Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Man må betale for di greiene der tror jeg. 6207352[/snapback] Så Microsoft betaler Google? Syns det hørtes rart ut. Endret 30. mai 2006 av JonT Lenke til kommentar
-A-nders Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) . Endret 25. januar 2018 av -A-nders Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Man kan ikke betale Google for å komme høyere på søkeresultatene. Man kan bare betale for å komme på lista over "Sponsede linker". Sponsede linker er enten på høyre side eller på toppen (med blå bakgrunn) av søkeresultatet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå