tomro Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg har en laptop jeg mente (Pentium M 1,73) var 533 MHz. System Properties i Control Panel viser 366 MHz. Stemmer dette, eller er det ett annet sted jeg bør se, evt måle dette? Takker for svar! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) cpu-z den kan klokke seg ned uten om den ikke er i bruk, husk det Endret 28. mai 2006 av Admin'c Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 DE fleste cpu'er til laptop klokker ned når det ikke er noe last på dem, det for å unngå varme, noe man ikke vil ha på en laptop. Så det er nok det som har skjedd. Men som sagt, prøv med CPU-Z, som du finner på www.cpuid.com Lenke til kommentar
Torwar Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Cpu speed check er også ett kjekt lite program en kan bruke. Kan bare la det ligge minimisert på oppgavelinja å se Mhz. Kjekt på laptoper som stadig kjører mhz opp og ned. CPU_Speed_Check.zip Endret 28. mai 2006 av Razer63 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå