Gå til innhold

Utrolig artig vits (dataspråk)

B4stian

Anbefalte innlegg

Kjære supportavdeling

I fjor oppgraderte jeg fra Kjæreste 5.0 til Mann 1.0 og merket en presangforverring i blomster- og smykkeprogrammene (som fungerte utmerket under Kjæreste 5.0).

Dessuten avinstallerte Mann 1.0 mange verdifulle program, som Romantikk 9.9, og installerte i steder uønskede program som Tippekampen 5.0 og Sportsnytt 3.0. Konversasjon 8.0 fungerer ikke lenger, og Rengjøring 2.6 krasjer ganske enkelt hele systemet.

Jeg har forsøkt å kjøre Skravle 5.3 for å fikse probleme, men det hjelper ikke. Hva skal jeg gjøre?

Hilsen

Desperat

Kjære Desperat

For det første må du huske på at Kjæreste 5.0 er et underholdningsprogram, mens Mann 1.0 er et operativsystem.

Forsøk å kjøre kommandoen C:/JEG TRODDE DU ELSKET MEG og innstaler Tårer 6.2. Mann 1.0 kommer da automatisk til å kjøre programmene Skyldfølelse 3.0 og Blomster 7.0.

Men ikke glem at dersom det er brukt altfor ofte, kan det føre til at Mann 1.0 går tilbake til Taushet 2.5, Happy Hour 7.0 og Øl 6.1. Hvorav det senere er et svært dårlig program som skaper Snorkehøyt.WAV.

Hva du enn gjør, må du IKKE installere Svigermor 1.0 eller et annet Kjæresteprogram. Disse programmene er ikke kompatible og kommer til å krasje Mann 1.0.

Kort sagt, så er Mann 1.0 er et bra program, men det har begrenset minne og bruker litt tid på å lære seg nye funksjoner. Men du kan jo overveie å kanskje kjøpe ekstrautstyr for å øke prestasjonen.

Personlig vil jeg anbefale Varm mat 3.0 og Sexy undertøy 6.9.

Lykke til!

Supportavdelingen

Endret av datating
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe.. artig vits ja. :)

6190520[/snapback]

Ja.. likte dette ganske godt:

Hva du enn gjør, må du IKKE installere Svigermor 1.0 eller et annet Kjæresteprogram. Disse programmene er ikke kompatible og kommer til å krasje Mann 1.0.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...