jt1 Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Skal kjøpe meg et nytt kamera. Trenger et kamera som er lite og tynt slik at det sklir ned i alle lommer. Det bør også se pent ut. Jeg trenger ikke noen ekstrem bildekvalitet. Prisen bør ikke overstige 4000. Har sett litt på Exlim serien til Casio. Er dette noe å satse på`? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Eller Sony T30. Men du bør ha en veske til kameraet ditt uansett, ellers ødelegger du skjermen garantert. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Pentax Optio A10. Optisk bildestabilisator (mindre sjanse for bevegelsesuskarphet), stor bildesensor (mindre støy), stor skjerm, men samtidig like lite som f.eks Ixus 55/60. Ja, og Ixus 55/60 da. Ikke så bra spesifisert som Pentax'en, men et trygt valg. Og optisk søker. Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Sony T-7 så ut som et godt kamera til mine formål. 1. Passer i lomma på selv trange bukser 2. Lett å starte opp. (Bare å dra ned dekselet, som på mitt gamle Mju kamera) Noen som har noen erfaringer med kameraet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå