pesten Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Hei, jeg tenkte jeg bare skulle drive med litt reklamering for CyberCamp 2006. Jeg har aldri vaert der foer, men i aar har jeg meldt meg paa. Jeg gleder meg kjempemye til aa vaere en hel uke med andre programmere paa min alder oppi Trondheim. Les mer om campen her: CyberCamp 2006. Jeg har meldt meg paa algortime gruppen siden det er det som intresserer meg mest. Soknadsfristen har egentlig gaatt ut, men siden det er saa faa paameldte saa kan du fortsatt soeke, men man maa kjappe seg. Jeg haaper flere melder seg paa saa vi faar flere programmere paa campen. Denne campen er hovedsaklig for andre og tredjeklassinger, men det er bare aa soke hvis du er yngre og fortsatt er i ungdomsskolen. Haaper dette hores attraktivt ut for deg. Jeg gleder meg ihvertfall til slutten av Juli. Lenke til kommentar
kimla Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Virket faktisk utrolig morsomt, vet du hvor mange som er meldt på i år eller? Og evt. hvilke grupper man kan velge å være med i... Jeg så at i fjor så var det bare 7 personer, og da ble det bare 1 gruppe med blanding av alle elementene de hadde tidligere år.. (AI, Sikkerhet og Algoritmer var det vel.. ) Lenke til kommentar
pesten Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg tipper det blir litt som i fjor, med en liten blanding. Det er bare Algortimer og Sikkerhet, siden det var ikke stor interesse for AI i år. Foreløpig er det 7 påmeldte. Lenke til kommentar
kimla Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hva er aldersgruppen for dette, er 20 år gammel selv, kjenner du noen andre som skal dit også? Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Skulle gjerne ha dratt dit, men litt dumt at det er i Sør-Trønderlag. I tillegg til at jeg ikke har spessielt lyst til å være den eneste som er 14 år der. Lenke til kommentar
pesten Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 jeg tenker de fleste vil gaa paa videregaaende, men det er for ungdom i alle aldere Det gjor ikke no om du er 14 eller 20 aar. Saa lenge du er intressert og kan programmere litt Det er bare aa sende en mail til cybercamp hvis dere lurer paa noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå