Gå til innhold

Sunnmøringer på forumet, er vi mange?

Anbefalte innlegg

Heisann Kjære Sunnmøringer!

Jeg har kommet i skade for å være i overkant stor i kjeften, og det beklager jeg oppriktig. Jeg ser at innleggene mine, når de settes i rekkefølge blir lett å oppfatte som fornærmelige.

Det jeg var ute etter var en "humoristisk" verbal pingpong i det litt bisarre hjørnet som jeg etter å ha jobbet med noen "saftige" sunnmøringer tidligere har hatt den glede å oppleve.

Jeg Jobbet noen måneder ifjor på en reketråler med meg som eneste "utlending", og ellers bare sunnmøringer. De første to ukene var et "helvete", fordi kuturen var så forskjellig fra hva jeg er vant til (bor på østlandet). Men etter at vi ble kjent med hverandre ombord så stortrivdes jeg sammen med disse gutta, og vi hadde masse moro ilag. Spesielt vil jeg trekke frem den gode holdningen disse hadde for arbeidet, der lærte jeg et og annet. Den erfaringen husker jeg, og minnes med glede og når jeg nå ser at jeg har kommet iskade for å ha fornærmet noen av de samme er jeg dypt lei for det.

Så ta hermed imot min ærlige unnskydning, og om dere ikke kan tilgi, så prøv å ikke hold det mot meg.

mvh:

mrmus

PS: Molde er et drita dårlig fotballlag.

6191843[/snapback]

*ber mrmus om å si unnskyld*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har kommet i skade for å være i overkant stor i kjeften, og det beklager jeg oppriktig. Jeg ser at innleggene mine, når de settes i rekkefølge blir lett å oppfatte som fornærmelige.

Det jeg var ute etter var en "humoristisk" verbal pingpong i det litt bisarre hjørnet som jeg etter å ha jobbet med noen "saftige" sunnmøringer tidligere har hatt den glede å oppleve.

Jeg Jobbet noen måneder ifjor på en reketråler med meg som eneste "utlending", og ellers bare sunnmøringer. De første to ukene var et "helvete", fordi kuturen var så forskjellig fra hva jeg er vant til (bor på østlandet). Men etter at vi ble kjent med hverandre ombord så stortrivdes jeg sammen med disse gutta, og vi hadde masse moro ilag. Spesielt vil jeg trekke frem den gode holdningen disse hadde for arbeidet, der lærte jeg et og annet. Den erfaringen husker jeg, og minnes med glede og når jeg nå ser at jeg har kommet iskade for å ha fornærmet noen av de samme er jeg dypt lei for det.

Så ta hermed imot min ærlige unnskydning, og om dere ikke kan tilgi, så prøv å ikke hold det mot meg.

mvh:

mrmus

6191843[/snapback]

Hehe, joda mange av innleggene dine fikk meg til å smile :p

Lenke til kommentar

Ålesund/Sula her. Flytter til Oslo til høsten. Vet ikke om jeg vil savne dette området. Tiden vil vise! Og nei, jeg er hverken gjerrig eller egoistisk. Kjenner ingen andre som bor her i fylket som er det heller. Så give it up!

edit:

Sunnmøre e for folk i Møre og Romsdal, sør for Ålesund, og rundt her  (sån ca)

Sunnmøre er vel alt mellom molde og sogn og fjordane, er det ikke? Så har vi nordmøre med molde, kristiansund og de mindre områdene rundt og opp til sør-trøndelag.

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar
Ålesund/Sula her. Flytter til Oslo til høsten. Vet ikke om jeg vil savne dette området. Tiden vil vise! Og nei, jeg er hverken gjerrig eller egoistisk. Kjenner ingen andre som bor her i fylket som er det heller. Så give it up!

edit:

Sunnmøre er vel alt mellom molde og sogn og fjordane, er det ikke? Så har vi nordmøre med molde, kristiansund og de mindre områdene rundt og opp til sør-trøndelag.

6193108[/snapback]

feil. Molde er i romsdalen. og sogn og fjordane er i sogn og fjordane :)

sunnMØRE og romsdal, see tha point?

Møre og romsdal er inndelt i 3 deler:

-sunnmøre

-nordmøre

-romsdalen

Endret av vegis
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

mvh:

mrmus

6191843[/snapback]

Hehe, joda mange av innleggene dine fikk meg til å smile :p

6192902[/snapback]

Det er fint å høre, håper andre også fikk seg en "liten" latter. Hadde det kjempekult sammen med gutta ombord, og der var "takhøyden" jævla høy. Spesielt i slutten av fotballserien, hvor FFK og AAFK knivet om overlevelse i ligaen. Heldigvis endte det hele på en fornuftig måte og AAFK rykket ned.

Når jeg angrep sunnmørske redere er det fordi at han vi jobbet for var så omtenksom at han giddet ikke betale abbonementet (som vi ble trekt for i hyre), slik at vi fikk ikke med oss de 3 siste kampene. Siden vi lå å duppet utenfor Grønland var det litt vanskelig å få tatt et skikkelig kvelertak på fjompen, men mordlysten blant fiskerne var stor. Uansett så var mine innlegg ikke passende for denne tråden, de hadde nok passet bedre i humordelen.

Så til slutt vet jeg at alle gode Sunnmøringer ønsker MFK dit pepperen gror, og håper de rykker ned , helst to divisjoner.

Lev vel!

Lenke til kommentar

edit:

6193108[/snapback]

feil. Molde er i romsdalen. og sogn og fjordane er i sogn og fjordane :)

sunnMØRE og romsdal, see tha point?

Møre og romsdal er inndelt i 3 deler:

-sunnmøre

-nordmøre

-romsdalen

6193678[/snapback]

Selvfølgelig. Glemte Romsdalen. Selv om det ligger i navnet. My stupid mistake!

edit: sorry for bump, forresten

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...