VegardStr Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Eg kjem frå Gursken, Sande kommune.. 10-20 min fra Ulsteinvik.. 6190610[/snapback] Skulle egentlig flytte dit for noen mnd. siden, men blei ingenting av fordi det var noen andre som kjøpte huset vi hadde planer om og de va egentlig bra. men e no ikkje så Langt fra gursken til meg da, bor i Myrvåg ^^ hoho. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Bor på en øy uten for Ålesund Giske.. 6190683[/snapback] Kjenner du en som heter Stig? blondt hår, passe tynn, litt femi, tar solarium, og e 18 år? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Eg kjem frå Sunnmøre. Nærmare bestemt Ulsteinvik.Fin by. 6190496[/snapback] greit nok Anders at du kan kalle det by, men da må du slenge på komune også, for det Ulstien er en by-komune ^^ 6190514[/snapback] Kan dere ikke bare emigrere til Færøyene, dere vet der hvor Olav Trygvason satte av alle sjøsyke og homser som ikke kunne være med til Amerika? Kan dere hvis ikke i det minste, lære dere å stave Norsk? 6190544[/snapback] Hvor kommer du fra da, gutten min? 6190600[/snapback] Hvor kommer du fra da? Hva i det svartsvidde grønnstekte er det for formulering. Det er: Hvor kommer du da fra? Forøvrig er ikke det så viktig hvor petit moi kommer fra, det som er viktig er det faktum at jeg forstår at den eneste gode sunnmøring er en kjeppjaget sunnmøring. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Laga ein tråd om dette tidlegare. Edit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...hl=sunnm%F8ring Frå dei dagane eg skreiv på bokmål. Endret 27. mai 2006 av Earendil Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Hvor kommer du fra da? Hva i det svartsvidde grønnstekte er det for formulering. Det er: Hvor kommer du da fra? Forøvrig er ikke det så viktig hvor petit moi kommer fra, det som er viktig er det faktum at jeg forstår at den eneste gode sunnmøring er en kjeppjaget sunnmøring. 6190785[/snapback] Synd å se at du skammer deg så mye over hjemmet ditt at du må ty til et slikt svar. Å kommentere gramatikk feil hører ikke hjemme her. Voks opp. Forresten, du bor vel ikke i molde? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Laga ein tråd om dette tidlegare. Edit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...hl=sunnm%F8ring Frå dei dagane eg skreiv på bokmål. 6191023[/snapback] Mye kan ha forander deg på 2 år, og hvis eg hadde bupet den tråden, hadde den garantert blitt stengt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Hvor kommer du fra da? Hva i det svartsvidde grønnstekte er det for formulering. Det er: Hvor kommer du da fra? Forøvrig er ikke det så viktig hvor petit moi kommer fra, det som er viktig er det faktum at jeg forstår at den eneste gode sunnmøring er en kjeppjaget sunnmøring. 6190785[/snapback] Synd å se at du skammer deg så mye over hjemmet ditt at du må ty til et slikt svar. Å kommentere gramatikk feil hører ikke hjemme her. Voks opp. Forresten, du bor vel ikke i molde? 6191340[/snapback] Molde! Nei nå må du holde an. Hvis du skal fornærme meg skal du si at jeg heter Riise til etternavn. Hva er galt med å skrive noenlunde korrekt? Fremdeles mener jeg at Sunnmøre skulle vært lagt under administrsjon av relativt intelligent mennesker som for eksempel Bergensere. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Laga ein tråd om dette tidlegare. Edit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...hl=sunnm%F8ring Frå dei dagane eg skreiv på bokmål. 6191023[/snapback] Kjenner du en som heter Andreas Vartdal? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Laga ein tråd om dette tidlegare. Edit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...hl=sunnm%F8ring Frå dei dagane eg skreiv på bokmål. 6191023[/snapback] Kjenner du en som heter Andreas Vartdal? 6191442[/snapback] Har en følelse av at han er volvo råner ^^ men Wh00t, bor du her på sunnmøre? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Det er delt ut en advarsel til en som tydeligvis ikke hadde noe her å gjøre. Hvis andre har noe mot Sunnmøringer, kan dere skrive det i notepad og lagre det som en tekstfil på harddisken din. Ingen andre enn deg selv er interessert i dine meninger om sunnmøringer. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Laga ein tråd om dette tidlegare. Edit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...hl=sunnm%F8ring Frå dei dagane eg skreiv på bokmål. 6191023[/snapback] Kjenner du en som heter Andreas Vartdal? 6191442[/snapback] Har en følelse av at han er volvo råner ^^ men Wh00t, bor du her på sunnmøre? 6191531[/snapback] ja, 2 mil fra ålesund Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Laga ein tråd om dette tidlegare. Edit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...hl=sunnm%F8ring Frå dei dagane eg skreiv på bokmål. 6191023[/snapback] Kjenner du en som heter Andreas Vartdal? 6191442[/snapback] Har en følelse av at han er volvo råner ^^ men Wh00t, bor du her på sunnmøre? 6191531[/snapback] ja, 2 mil fra ålesund 6191710[/snapback] DU også på Vartdal? eller en annen retning? Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Laga ein tråd om dette tidlegare. Edit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...hl=sunnm%F8ring Frå dei dagane eg skreiv på bokmål. 6191023[/snapback] Kjenner du en som heter Andreas Vartdal? 6191442[/snapback] Har en følelse av at han er volvo råner ^^ men Wh00t, bor du her på sunnmøre? 6191531[/snapback] ja, 2 mil fra ålesund 6191710[/snapback] DU også på Vartdal? eller en annen retning? 6191760[/snapback] Bor på flisnes hvis du vet hvor det er. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) e ikkje helt sikker kor det e faktisk.... men søker no på google.com fant ut at det var i nærheten av Moa, snakker vi samme flisnes? Endret 27. mai 2006 av vegis Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 e ikkje helt sikker kor det e faktisk.... men søker no på google.com 6191775[/snapback] Vet du hvor Blindheim er da? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 e ikkje helt sikker kor det e faktisk.... men søker no på google.com 6191775[/snapback] Vet du hvor Blindheim er da? 6191786[/snapback] e ikkje så kjent rundt Ålesund faktisk Men oppdaterte forige post. er det rundt moa? Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 e ikkje helt sikker kor det e faktisk.... men søker no på google.com 6191775[/snapback] Vet du hvor Blindheim er da? 6191786[/snapback] e ikkje så kjent rundt Ålesund faktisk Men oppdaterte forige post. er det rundt moa? 6191792[/snapback] Nært og nært nært nok ^^ Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Valderøya -> Giske Kommune -> 2 undersjøiske tunneler fra Ålesund... Akkurat passe avstand fra galskapen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Heisann Kjære Sunnmøringer! Jeg har kommet i skade for å være i overkant stor i kjeften, og det beklager jeg oppriktig. Jeg ser at innleggene mine, når de settes i rekkefølge blir lett å oppfatte som fornærmelige. Det jeg var ute etter var en "humoristisk" verbal pingpong i det litt bisarre hjørnet som jeg etter å ha jobbet med noen "saftige" sunnmøringer tidligere har hatt den glede å oppleve. Jeg Jobbet noen måneder ifjor på en reketråler med meg som eneste "utlending", og ellers bare sunnmøringer. De første to ukene var et "helvete", fordi kuturen var så forskjellig fra hva jeg er vant til (bor på østlandet). Men etter at vi ble kjent med hverandre ombord så stortrivdes jeg sammen med disse gutta, og vi hadde masse moro ilag. Spesielt vil jeg trekke frem den gode holdningen disse hadde for arbeidet, der lærte jeg et og annet. Den erfaringen husker jeg, og minnes med glede og når jeg nå ser at jeg har kommet iskade for å ha fornærmet noen av de samme er jeg dypt lei for det. Så ta hermed imot min ærlige unnskydning, og om dere ikke kan tilgi, så prøv å ikke hold det mot meg. mvh: mrmus PS: Molde er et drita dårlig fotballlag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå