Gå til innhold

Sunnmøringer på forumet, er vi mange?

Anbefalte innlegg

Sunnmøringer på forumet, er vi mange?

Siden det oppstår mangfoldige tråder om, bergensere, moldensere ol. her på forumet, kan eg starte starte tråden "Sunnmøringer på forumet, er vi mange? "

Sunnmøre e for folk i Møre og Romsdal, sør for Ålesund, og rundt her :) (sån ca)

Hvor på Sunnmøre bor du?

Endret av vegis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Ser at det foreløpig ikke er så mange av dere, og takk for det. Sunnmøre skulle vært sprengt løs fra fastlands-Norge og tauet utenfor 200 mils grensen. Der kunne dere ete hverandre, spille rævafotball og snakket uforståelig. :w00t:

Lenke til kommentar
Ser at det foreløpig ikke er så mange av dere, og takk for det. Sunnmøre skulle vært sprengt løs fra fastlands-Norge og tauet utenfor 200 mils grensen. Der kunne dere ete hverandre, spille rævafotball og snakket uforståelig. :w00t:

6190222[/snapback]

Snakker ult forståelig eg :) forresten, så er store deler av sunnmøre ikkje fastland, så du må enten ta ferge eller kjøre over broer for å besøke oss :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

6190222[/snapback]

Snakker ult forståelig eg :) forresten, så er store deler av sunnmøre ikkje fastland, så du må enten ta ferge eller kjøre over broer for å besøke oss :)

6190238[/snapback]

Jeg måtte dopes kraftig ned, og kidnappes for å besøke dere. Når det gjelder fastland/øyer så er jeg fullstendig klar over det. Jeg vil da være så raus (for å være sikker på at man blir kvitt dere) at spregningen medfører at mesteparten av Trøndelag går med. De der jævla broene deres er pga. en satans minister for samferdsel som kom fra møkkadistiktet deres, og stjal over en lav sko.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Ålesund, verdens navle!

6190428[/snapback]

Jaaa! Fullt av egoistiske sunnmøringer, som ikke kan spille fotball(uten hjelp av nordlendinger eller trøndere). Hva mere har Ålesund, jo de har natteliv basert på fyll og bråk. Noe mere...Tjuvaktige fiskebåtredere som blodsuger kontinentalsokkelen. Noe mer...?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Eg kjem frå Sunnmøre. Nærmare bestemt Ulsteinvik.

Fin by. ;)

6190496[/snapback]

greit nok Anders at du kan kalle det by, men da må du slenge på komune også, for det Ulstien er en by-komune ^^

6190514[/snapback]

Kan dere ikke bare emigrere til Færøyene, dere vet der hvor Olav Trygvason satte av alle sjøsyke og homser som ikke kunne være med til Amerika? Kan dere hvis ikke i det minste, lære dere å stave Norsk?

Lenke til kommentar
Eg kjem frå Sunnmøre. Nærmare bestemt Ulsteinvik.

Fin by. ;)

6190496[/snapback]

greit nok Anders at du kan kalle det by, men da må du slenge på komune også, for det Ulstien er en by-komune ^^

6190514[/snapback]

Kan dere ikke bare emigrere til Færøyene, dere vet der hvor Olav Trygvason satte av alle sjøsyke og homser som ikke kunne være med til Amerika? Kan dere hvis ikke i det minste, lære dere å stave Norsk?

6190544[/snapback]

Hvor kommer du fra da, gutten min?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...