Gå til innhold

Hva er det som gjør Lordi så populær?


embark

Anbefalte innlegg

Har noen lagt merke til at på reklamen for "det nye albumet" til Lordi så spilles det bare EN sang?

 

Hard rock, Halleluja... Noen som har tenkt på det?

 

Det er fordi at 14'issene som digger mgp skal kjøpe albummet selvom de hater metal.

6243166[/snapback]

 

Enig i det der.

 

 

 

QUOTE(NightKeeper @ 27/05-2006 : 22:42)

Dårlige Slipknot-etterligninger også med maskene.

 

 

 

 

 

 

Ja, for Slipknot har enerett på bruk av masker innen rock/metal og var seff først ute med å bruke masker i det hele tatt. Gwar? Mushroomhead? Lordi? Pfft, de etteraper bare Slipknot!!11

 

Lordi = Slipknot. Men jeg syns at de ligger leeenge bak Slipknot. De er så populære fordi de ser tøfft ut med maskene og uten dem så er de vanlige mennesker og da er de ikke så populær. Men jeg har ikke noe imot dem, så jeg skal ikke kritisere, forresten så liker Finland.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mainstream-musikk er dårlig FORDI den skal fenge folk flest? Fordi dårlig musikk appelerer til folk flest? Den må du lengre ut på landet med ... Mainstream-musikk er skrevet for å appelere til massene, men om den dermed er dårlig er fullstendig subjektivt og ikke noe du sitter med fasiten på. Beklager, men du høres NØYAKTIG ut som en fyr som misliker mainstream bare fordi den er mainstream. Den siste setningen din avslører deg også fullstendig.

6229245[/snapback]

 

Djiizez Isbilen!

Du er nok ikke en så stor menneskekjenner som du tror. "Høres NØYAKTIG ut som en fyr som..." Hehe, jeg er en jente :p Men det er besides the point.

 

Huff, dette er grunnen til at jeg egentlig aldri begynner å diskutere med folk på nettet, fordi det er så innmari enkelt å bli misforstått.

Som jeg skrev: jeg misliker ikke noe musikk FORDI det er mainstream, men JEG synes mye av det som ligger på listene/mainstreamen/kall det hva du vil, er dårlig. Og JEG synes det er dårlig fordi jeg, personlig, krever litt mer av musikken jeg vil høre på en damer som vrikker på seg og synger i falsett, rappere som snakker om cribs, cars, hoes and dollars, britpop eller euro-dance. Og jada, det er faktisk mange bra sanger som ligger på listene og, og det har vært mange band der som jeg liker. Men hovedsaklig hører jeg på andre ting, helst death- og progmetal.

Og, jeg skriver IKKE at "dårlig" musikk fenger folk flest, det er DIN merkelige tolkning. Jeg skriver at folk som IKKE er så musikkinteresserte at de oppsøker alternative/ukjente/undergrunns band/miljøer/konserter osv osv, sluker mye mer av det som "industrien" spyr ut. Og som jeg skrev avslutningsvis (om det var i et annet innlegg husker jeg ikke): Det er nok fint for dem, men holder som regel ikke for meg.

End of discussion for min del ;)

Lenke til kommentar

Litt uttenfor Tpoic nå hehe...

 

men men :p

 

Er enig med hun dama som skriver over her. At folk som er musikkinteressert gidder ikke lete seg igjennom 50 skiver hvis ett plateselskap nærmest GIR deg en cd og sier den er bra.

 

Men på en annen side er det jo slik at hvis plateselskapetet gir f.eks. T-Bag Burnett 30 timer reklametid hver dag. Så hadde det nok ikke blitt like populært som G-Unit. Pga. det er en utrolig "sær" musikkStil. og det virker ikke så kult å være melankolsk og alene, enn å sitte med 10 damer og 3 champanje flasker i en ferrari med SpinnWheels. for det er det folka vil gjøre...

 

Men det har også ingenting med Lordi å gjøre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...