PeGG.oslo Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 er dette mulig på en eller annen måte? smart som jeg var klarte jeg å taste feil puk i natt, fikk nytt simkort fra chess for en stund tilbake så da hadde jeg to ark med koder og fant selvfølgelig fram feil ark og da gikk det som det gikk. ringte chess og de sa de måtte sende meg et nytt simkort, utrolig surt siden jeg har endel meldinger på det kortet som jeg ikke vil miste og jeg bare har backet opp noen av dem Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Hvis du har tastet feil PIN hadde dette gått greit, men med feil PUK så er kortet fullstendig låst. Meldinger og kontaktliste er dessverre borte for alltid :-) PS: Finnes løsninger, men det krever utstyr som koster mer enn det er verdt. -snubbel Lenke til kommentar
cnil Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Snubbel har helt rett; informasjon kan ikke hentes ut fra et PUK-sperret SIM-kort. SIM-kort som man mangler PIN-koden til kan lett leses av en SIM-kortleser (alle mobiltelefonforhandlere har slike), eller man kan få tak i PUK-kode og dermed låse opp kortet igjen. Leit og kjedelig, men sant.. Lenke til kommentar
PeGG.oslo Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 shit, jaja sånt skjer, utrolig kjipt men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå