teekej Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Hadde ikke hørt om spillet før i dag da jeg så på IGN. Der det stod at spillet var sykt stort og at det var litt gta preget. Just causeign just cause bilde Har dere hørt om det før? skal dere ha det? Lenke til kommentar
AngryNorwegian Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 det der er vel prerendret.. Så en ingame filmsnutt for en liten stund siden og det imponerte meg ikke helt. Men ikke for det, kan jo hende det blir bra. Tror nok det havner litt nedpå lista mi over spill jeg har lyst på Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Bildet er iallfall ikke i nærheten av hva ingame vil tilby. Men jeg ser ikke hvordan folk kan si at det virker helt elendig.... Lenke til kommentar
SulkyIce Dude Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Det er jo verdt å nevne at spillet blir utviklet i Sverige... Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 For det første så er det bildet du linka til prerendret. For det andre så ser det elendig ut. Og for det tredje så finnes det allerede en tråd om dette spillet her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=576406 Lenke til kommentar
teekej Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Sorry, Hvorfor blir alle så sure? Søkte men fant ingen diskusjoner om spillet. Foresten så vet jeg at bildet ikke var ingame men sytes det så kult ut Endret 28. mai 2006 av teekej Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Da veit du ikke hvordan du søker. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=576406&st=0 Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Sorry, Hvorfor blir alle så sure? Søkte men fant ingen diskusjoner om spillet. Foresten så vet jeg at bildet ikke var ingame men sytes det så kult ut 6195235[/snapback] godt spørsmål, virker som en god del folk her sitter og trykker oppdater konstant på forumet i håp om å finne noe å diskutere...Eller kanskje noen har rød dag i dag Og ja, søke funksjonen er ikke helt stabil... Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Skjønner heller ikke hvorfor folk blir sure over at noen poster en tråd som kan likne på en som allerede finnes. Dette er et internettforum, ikke et leksikon. Det er ikke enden på verden om samme informasjon finnes to steder. Lenke til kommentar
mikkard Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Synes det virka bra jeg! Denne setningen tente meg; Explore the game's world of 1,225 square miles of mountains, jungles, beaches, cities and villages with a variety of air, land and sea craft. Folka her virka iallfall positive. Tipper dette spillet blir knall! Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Skjønner heller ikke hvorfor folk blir sure over at noen poster en tråd som kan likne på en som allerede finnes. Dette er et internettforum, ikke et leksikon. Det er ikke enden på verden om samme informasjon finnes to steder. 6198130[/snapback] Det har du delvis rett i. Men, et forum må ha sine regler og grenser å gå etter, ellers vil det bli helt bananas her inne. Og tro det eller ei, det er nå slik værtfall med meg, det er smått irriterende når man ser to identiske emner som tar plass på listen og skaper rot. Men det er meg det. Endret 31. mai 2006 av ErikBlodøks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå