jimmen Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) hei! jeg lurer på hva jeg kan gjøre/bruke for å få tekst på filmer? nedlastete filmer.. edit : hvis dette er feilpost, vennligst flytt, ikke steng.. hvis du stenger, si meg ivertfall hvor jeg skal poste! Endret 27. mai 2006 av jimmen Lenke til kommentar
jimmen Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 ehhhh lovlige filmer? 6189838[/snapback] ja. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 hei! jeg lurer på hva jeg kan gjøre/bruke for å få tekst på filmer? nedlastete filmer.. ja nedlastete filmer er VELDIG loverlig... Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 ehhhh lovlige filmer? 6189838[/snapback] ja. 6189845[/snapback] Hvor har du lastet ned/kjøpt filmen fra siden de er uten tekst (eller du ikke vet hvordan du får den fram)? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 måtte bare være sikker ^^ du finner en subtitlefil og laster den sammen med filmen. eksempler er det flere av, mest kjet er kanskje bsplayer, men vlcplayer er nok veien å gå =) den støtter det meste http://www.videolan.org/vlc/features.html Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg