fdredk Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Har flyttet, og i den forbindelse må jeg koble meg på et trådløst nett. Fant ut at den beste løsningen for meg da var å kjøpe et aksesspunkt for så å dele via en switch. Kjøpte meg en: 3Com OfficeConnect 11g Har konfigurert den korrekt opp mot WLAN instillingene her, men jeg får ikke noe kontakt når jeg kobler meg via en TP til 3Com'n. Enten direkte eller via switch. Har ikke så veldig peil på nettverk. Noen som vet hva jeg gjør galt? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Dette aksesspunktet tror jeg kun kan brukes hvis andre skal connecte deg. Når du skal koble deg mot naboen vil f.eks et slikt http://www.best-buy.com/bbshop/product.asp?sku=56921&site=6 fungere greit. EDIT: Ser det har fått litt dårlig omtale, så du kan godt finne et annet et. Endret 28. mai 2006 av la7dfa-com Lenke til kommentar
fdredk Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 nei, har jeg altså kjøpt feil produkt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå