Xecuter Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Hva er economy picking? Det var dårlig forklart på ultimate-guitar.com. Kom gjerne me illustrasjon/tab. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Fra wikipedia-forklaringen tolker jeg det til å være klatring på strengene, isteden for å skli langs noen få strenger. Kan ikke si jeg er sikker men det er ihvertfall slik jeg har forstått det Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Det der ble jeg ikke noe klokere av. Skal se litt rundt. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Du vet ikke hva å klatre er heller? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Nei, ikke i forbindelse med gitar. Men har sett litt rund og det ser ut som om economy picking er ei blanding av alternate picking og sweep picking. Stemmer? Man tar alternate på samme streng, og når man går til andre strenger benytter man sweep. Litt klønete forklart men... Endret 27. mai 2006 av Xecuter88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå