Midnight_walker Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg har en partisjon med Windows 2000 Pro... 1. Kan jeg kjøre Windows XP Pro setup fra windows 2000-partisjonen og slette partisjonen for så å installere XP over? 2. Når jeg prøver å installere XP på en ny partisjon, kommer det opp en tekst som lyder sånn ca. "Following file(s) is missing/corrupted: "somethingsomething/hal.dll"" Er det fordi windows 2000 er installert? Håper på svar! Hilsen Simen Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Windows setup kjører man fra CD, så det spiller ingen rolle hva som er på disken fra før. Bare sett inn CD'en og restart, og så må du trykke en tast når den spør om du vil boote fra CD. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Takk for svar, men jeg har et spørsmål til... Vil problemet i spørsmål 2 oppstå eller vil det forsvinne når jeg sletter windows 2000-partisjonen? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Vet ikke. Men det skal normalt ikke skje. Det er jo bare å prøve, ikke ta problemene på forskudd. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Så vidt jeg forstår har problemet ditt å gjøre med at du installerer XP fra w2000, og det vil antakelig ikke oppstå om du booter fra CD og sletter w2000 partisjonen. Du finner diverse mulige løsninger på problemet her: http://www.kellys-korner-xp.com/xp_haldll_missing.htm Endret 27. mai 2006 av Mythos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå