Gå til innhold

Lite USB/ PCMCIA TV-kort

Anbefalte innlegg

Hei!

Vurderer å bytte mitt gamle TV-kort. Når jeg kjøpte dette var mitt forrige TV-kort PCI, og jeg tenkte derfor ikke på størrelse når jeg kjøpte dette. Men etter å ha brukt dette et års tid, og har det ganske ofte med "på reise" i sikken til den bærbare PCen, har jeg blitt litt lei av størrelsen på det...

Så jeg vurderer å bytte det. Og da til noe mindre altså. Følgende er mine ønsker:

* Lite (Et absolutt krav)

* Må gi et ganske godt bilde

* At det er enkelt å bruke er jo alltid en fordel

* Spesielt har jeg opplevd et problem med nåværende "kort" at for hver gang jeg kobler det ut av USB-porten/ drar ut strømkontakten etc. må driveren installeres på nytt. Dette hadde vært fint å slippe, når noe av meninga med kortet er at jeg skal kunne ta det med meg...

* Enten USB eller PCMCIA altså... Noen som har erfaring med PCMCIA kort? Hva er i så fall erfaringen med de?

* Hvis USB: Finnes det noen uten ekstern strømforsyning? For denne er spesielt slitsom å få plass til syns jeg. For PCMCIA er vel ikke dette noe problem vil jeg anta.

Hvor mye jeg har tenkt å bruke på dette har jeg foreløpig ikke bestemt meg for. Men jeg håper at jeg ikke må så mye over 1.000 lappen....

Ja, da håper jeg bare på råd jeg :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...