amundsf Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Hei! Vurderer å bytte mitt gamle TV-kort. Når jeg kjøpte dette var mitt forrige TV-kort PCI, og jeg tenkte derfor ikke på størrelse når jeg kjøpte dette. Men etter å ha brukt dette et års tid, og har det ganske ofte med "på reise" i sikken til den bærbare PCen, har jeg blitt litt lei av størrelsen på det... Så jeg vurderer å bytte det. Og da til noe mindre altså. Følgende er mine ønsker: * Lite (Et absolutt krav) * Må gi et ganske godt bilde * At det er enkelt å bruke er jo alltid en fordel * Spesielt har jeg opplevd et problem med nåværende "kort" at for hver gang jeg kobler det ut av USB-porten/ drar ut strømkontakten etc. må driveren installeres på nytt. Dette hadde vært fint å slippe, når noe av meninga med kortet er at jeg skal kunne ta det med meg... * Enten USB eller PCMCIA altså... Noen som har erfaring med PCMCIA kort? Hva er i så fall erfaringen med de? * Hvis USB: Finnes det noen uten ekstern strømforsyning? For denne er spesielt slitsom å få plass til syns jeg. For PCMCIA er vel ikke dette noe problem vil jeg anta. Hvor mye jeg har tenkt å bruke på dette har jeg foreløpig ikke bestemt meg for. Men jeg håper at jeg ikke må så mye over 1.000 lappen.... Ja, da håper jeg bare på råd jeg Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Hva med Hauppauge! WinTV-HVR900,Hybrid TV-Stick, USB2.0,Analog Tv-Tuner&DVB-T(Digital-TV) da ?? Stort mindre enn det skal vel godt gjøres Dessuten får du analog OG digital Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Nå var jo den tatt ut av sortimentet da, men denne ser vel lik ut? Men noen som har noen erfaring med kvalitetet via en slik en? Frykter litt at når de blir SÅ små at det går på bekostning av bilde/ lyd kvaliteten jeg? Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 *Bump* NOEN her må da ha erfaring med TV-kort som er litt små? - Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå