knut Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Cinet er det eneste av de gamle norske PC-merkene som fortsatt lever. Homebook 945PM er nyeste modell, med Intel Core Duo og Nvidia-grafikk. Les mer Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Om dette blir en storselger kommer jo ann på hvilket segment de har rettet maskinen mot. At skjermkortet ikke er blant de raskeste trenger ikke være noe negativt så lenge det takler fine presentasjoner og dvd filmer? Hver maskin til sitt bruk... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Hørtes ut som en god maskin for meg Spiller ikke noenting jeg, annet enn litt CIV2 da. :D Lenke til kommentar
knut Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Det er nettopp på grunn av dette vi ikke har karakterer i testene våre. Da kan våre lesere selv gjøre seg opp en mening om den tilfredstiller kravene de har. Lenke til kommentar
smy Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 fin test har hatt lyst å kjøp den laptopen en stund men skulle ønske det vare x1600 eller 7600 eller 6600 i den heller Lenke til kommentar
masterboy Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Jaså, så CInet er det eneste av de gamle norske "merkene", som ennå er her? TCI da? Det er da et godt gammelt norsk merke! Endret 27. mai 2006 av masterboy Lenke til kommentar
knut Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Jaså, så CInet er det eneste av de gamle norske "merkene", som ennå er her? TCI da? Det er da et godt gammelt norsk merke! 6190393[/snapback] Takker for det Det var mest rettet mot bærbare og jeg ser ikke at TCI har egne bærbare lengre, men endret uansett på ingressen slik at den ble riktigere. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) At ATI kort rykker fra nVidia når man skrur på AA/AF er nermest en selvfølge i dag, pga. ATI sin gode implementering av teknologien. Det trenger ikke ha noe med minnet å gjøre. Denne faller nok lett mellom to stoler siden den har for svakt skjermkort for spillere, men unødvendig bra for andre. Endret 28. mai 2006 av watercool:) Lenke til kommentar
Juke Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Denne har i allefall én kjempefordel i forhold til de fleste andre bærbare PCer: DVI-utgang. Lenke til kommentar
JamesHook Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hei! hvlike er de andre norske merkene? (siden Cinet er et av få norske merker) jeg venter i spenning og håper på raskt svar Lenke til kommentar
JamesHook Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jaså, så CInet er det eneste av de gamle norske "merkene", som ennå er her? TCI da? Det er da et godt gammelt norsk merke! 6190393[/snapback] Takker for det Det var mest rettet mot bærbare og jeg ser ikke at TCI har egne bærbare lengre, men endret uansett på ingressen slik at den ble riktigere. 6190425[/snapback] feks med innenfor bærbare osv. eller finnes det fler? det hadde vært artig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå