Stinger169 Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) heisann. eg har eit litt kjedelig problem med linksys rt31p2 og ip telefoni med onecall. ettersom den eine linjeutgangen var død og ingen innstillinger virket så satte eg routeren opp på factory defaults (var ingen mulighet å endre på voice). Etter reset så var alle telefoninnstillingene borte og onecall.no er svært lite behjelpelige med teknisk informasjon til routeren på websiden. har noen innstillingene som skal legges inn på routeren?? Endret 27. mai 2006 av Stinger169 Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Send en mail til dem, eller ring. Så kobler de seg opp med fjernadministrering og fikser hele greia... Det gjorde de hvertfall med meg. Lenke til kommentar
Stinger169 Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Eg har sendt mail til dei. Problemet er at kundeservice er ikkje tilgjengelig i helgene . Det er derfor eg spør på forumet her! trenger bare router/adapter settings for å få det opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå