Prebba1 Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Hallo folkens. Spilte i går kveld poker på internett og la meg i rundt 5-tiden. Våknet idag klokken 12 og skulle på internett men det funket ikke, kom ikke på msn og fant raskt ut at internetten ikke funket. Sjekket Status på nettverkstilkoblinger og den stod på " 0 motatt og 0 sendt " .. Sjekket ledninger og alt var i, men en ting gjorde meg oppmerksom.. Når du putter en internett ledning inn i min maskin så skal det komme et gult lys der som ledningen blir puttet inn, av en eller annen grunn var ikke dette lyset tent nå. Har prøvd utallige ting, skiftet ledninger, pressset den lengre inn osv osv.. En ting jeg gjorde som er litt uvanlig var å sette maskinen i ventemodus (har aldri gjort det før, følte et visst press for å prøve ) i går kveld. Sulle ta an på idag, men den bare blinket og blinket så jeg brukte den måten med å holde knappen inne i 6 sekunder, så ta maskinen på igjen. Kanskje dette er problemet, men jeg tviler på det. Noen som har hatt et lignende problem og kan hjelpe meg? Takker meget .. Prebba Lenke til kommentar
Prebba1 Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Prøvde nettopp å reparere internett tilkoplingen men etter en stund kom denne feilmeldingen opp: Kan ikke fornye Ip-addressen, kontakt systemansvarlig eller internett leverandøren. Takker .. Prebba Lenke til kommentar
Prebba1 Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 oi, glemte eg å nevne, sitter no på min søster sin maskin, med samme ruter og vi har bare ett nett. Lenke til kommentar
Prebba1 Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 bump ... Trenger seriøst hjelp her !:S Lenke til kommentar
Prebba1 Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Kan dette være et virus forresten? Har veldig dårlig anti-virus, ingen for å være helt nøyaktid, e ikke mange dager siden jeg la inn nytt XP (home edition) .. så har ikke hatt tid til å legge inn et anti virus.. Men at virus kan legge ned et helt nettverk er utenkelig da.. Takker Lenke til kommentar
Prebba1 Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 hmmmmm ... bumpeli bump Lenke til kommentar
Prebba1 Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 hmmmmm ... bumpeli bump Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Hvordan er nettet ditt satt opp? F.eks: modem -> ruter -> PC1 ..................| ................PC2 Lenke til kommentar
Prebba1 Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 det e en ting på veggen med 2 utganger .. en kabel fra denne utgangen går inn i ruteren .. en kabel fra ruteren inn i datamaskinen.. en annen kabel fra ruteren inn i denne datamaskinen .. sikkert sånn du beskrev det men skjønte ikke helt det med modem :S Lenke til kommentar
Prebba1 Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 buhu..... bummppp Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 #10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg