Jarmo Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Storebror ser deg 7538605[/snapback] Jepp! Og de er overalt... Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 400Gb diskene på demovarer koster opptil 400kr mer enn billigste 400Gb i HW sin prisguide. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 amd athlon x2 4800+ DEMO på PSDATA går for 3750,- X2 5200+ på komplett går for 2.550,- IKKE DEMOVARE... så hva er det du snakker om? er jo MYE dyrere på psdata... vertfall når det kommer til CPU.. men slikt går OPP og ned.. 7519092[/snapback] Du har allerede fått tilsnakk for ditt klønete innlegg/tilsvar for noe jeg skrev for nokså lang tid siden, så jeg lar det ligge. Det eksemplet fra PS-Data er forøvrig like "grellt" som det jeg "ristet" Komplett for en gang tilbake i tid. Komplett har mye bra tilbud nå på lagersalg, særlig på hovedkort.. Harddisker derimot.. (og tildels CPU'er) priser de "noe høyt".. Lenke til kommentar
noehetje Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) hmmm... justere prisene ... på tide og sjekke demo hylla til komplett ser jeg :-D får håpe de holder det de lover da:-D demo skjermkort dette kan da f.eks ikke stemme?? i så fall hva er så spesielt med dette kortet at det kan ha den prisen?? haha, lønner seg forresten og se på datoen på trådstart :-D Endret 2. januar 2007 av noehetje Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det er et kort for de som designer, tegner eller lignende i 3D. Slike kort har som oftest ganske dårlig spillytelse, så ligg unna dem hvis du ikke har helt spesielle behov. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg synes butikker kan kreve akkurat den prisen de vil så lenge de ikke driver prissamarbeid med andre butikker. Siden kundene da handler varene sine andre steder vil dette regulere seg selv over tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå