Gå til innhold

Komplett's priser på Demovare - Feilpriset?


Gjest Slettet+6132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Noe har blitt bedre mhp prissetting av demovarer, men ja.. dette FX5900XT kortet er ett eksempel (sammen med både noen 6800 og X800 kort) at den som styrer demolageret ikke evner å justere pris iht. faktisk markedsverdi.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Lenge var det tildels svært gode kjøp å gjøre fra Kompletts Demolager.. og en av annen vare kan fremdeles være gode kjøp..

 

I det siste har det "tatt helt av".. med "reduksjoner" fra pris fullverdig vare på noen få prosent (NB.. svært mange hk f.eks. kommer uten noesomhelst tilbehør).

Nå synes jeg det er på plass å vise hvor "grotesk" utviklingen har vært..

 

Ref. "Demovare->Komponenter"..

 

Et stk. Pentium D 940 til kr. 3.545.

 

Samme vare hos PS-Data (fullpris) kr. 2.010.

 

AMD 4000+ til kr. 3.390.

 

Samme CPU hos PS-Data kr.2.745.

 

Det virker nå som det er "pengegribber" som styrer Komplett...  :thumbdown:

 

PS og Edit:

OK. det var grelle eksempler, men det var for å understreke en negativ utvikling jeg her observert over tid... Slik holder ihvertfall ikke PS-Data på..  :thumbup:

6188673[/snapback]

 

amd athlon x2 4800+ DEMO på PSDATA går for 3750,- X2 5200+ på komplett går for 2.550,- IKKE DEMOVARE... så hva er det du snakker om? er jo MYE dyrere på psdata... vertfall når det kommer til CPU.. men slikt går OPP og ned..

Lenke til kommentar
Komplett.no er jo viden kjent for sin dårlige kundeservice og rare demopriser.

6201151[/snapback]

synest kundeservicen deres er bra jeg...

 

men prisen på demovarer er latterlige...

 

kjøpte en hiper 580w der til 700,- på demovarer, da jeg fikk den så la den løst inni esken... kom ikke med manualer eller noe, strømforsyningen var fullt av riper og når jeg blåste ut støvet med trykkluft på boks ble jeg sittende med en håndfull støv... synest nesten den burde kostet 400... mye tyder på at den har blitt mye brukt.. og så hører jeg stadig høyfrekvente lyder av den... :p første og siste gangen jeg kjøper demovarer..

Endret av Storleer
Lenke til kommentar

fant netopp et perfekt eksempel på komplett's latterlige demovarer... http://www.komplett.no/k/search.asp?q=AMD+...0GHz+Socket+AM2

 

som dere ser, så er det 1.250,- for en ENERGY efficient prosessor på fullpris, så er det bare hundre kroner billigere for en IKKE energy efficient prosessor som i tillegg til det er DEMO vare... helt sykt altså..

 

EDIT: nei vent... det er bare 75 kroner forskjell... LoL

Endret av Storleer
Lenke til kommentar
PC uten OS..

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320688  :ph34r:

7516658[/snapback]

i h**** koster den 16k for da? må være en feil?

 

:dontgetit:

7521484[/snapback]

 

Den har alltid kostet 16k. Denne PC'n har stått på sidene deres veldig lenge, og det er jo egentlig opplagt at de aldri kommer til å få solgt den slik som den står. Det må i så fall være en skikkelig gjøk som kjøper den. Like greit om de plukker den fra hverandre og selger hver del for seg før alt faller altfor mye i pris.

 

Forøvrig er det mye bra på demovarene om dagene. De hadde jo et grafikkortskred her for litt siden, der jeg sikret meg noen OK kort til en billig penge.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar
Smirnoff Postet i dag, 22:03

PC'n har forsvunnet fra demovarer. Leste de tråden her kanskje? 

Litt usikker, men tror faktisk prisen ble redusert og PC-en solgt. Uansett; ville bare minne dere på at vi faktisk ønsker å selge demovarene (tro det eller ei) og åpenbare feilprisinger setter vi stor pris på å bli tipset om.

 

Det beste (og minst pinlige for oss) er at dere sender oss en PM/mail, det litt mer pinlige er at dere poster blemmene i forumet. "Dessverre" er valget deres, så vi kommer nok til å rødme fremover også :blush:

 

Sjarmerende triks som "skulle ønske at denne varen var gratis", kommer vi sannsynligvis ikke til å bite på ;)

 

Og ja, vi leser absolutt trådene her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...