Gå til innhold

Komplett's priser på Demovare - Feilpriset?


Gjest Slettet+6132

Anbefalte innlegg

God kveld folkens!

 

Som dere jo alle vet endrer prisene seg på hardware seg løpende, og her tydligvis i et tempo som noen ikke har klart og følge opp skikkelig.

6321240[/snapback]

 

Ergo folk som jobber hos dere er udugelige, sammenlignet med andre web-shopper, som har et prisnivå som følger endringene i markedet(og som faktisk går nedover, og forblir lave, og ikke spretter tilbake iløpet av 24h)?

 

Kan love dere at vi skal ta og vri et par hoder mandag morgen og sørge for at dette bedrer seg en gang for alle! Dere skal heller ikke se bort i fra at vi i løpet av kort tid virkelig tar på oss spanderbuksene og kommer med noen kanontilbud under demovarer  ;)

 

Vel og bra, men gjenstår å se. Men kan du/dere definere kanontilbud?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ergo folk som jobber hos dere er udugelige, sammenlignet med andre web-shopper, som har et prisnivå som følger endringene i markedet(og som faktisk går nedover, og forblir lave, og ikke spretter tilbake iløpet av 24h)?

 

Hei, dette skyldes nok en svikt i rutiner/kommunikasjon og blir tatt tak i ASAP. Vi har forøvrig 310 fantastiske medarbeidere men lar 308 av dem være i fred så skal jeg personlig ta tak i de 2 resterende :) Er nok bare en liten glipp de eksemplene som har blitt nevnt mot slutten av denne tråden.

 

Vel og bra, men gjenstår å se. Men kan du/dere definere kanontilbud?

 

Vent og se, men skal nok finne på noe gøy ;)

Lenke til kommentar

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307514 ...

handla just helt likt hovedkort på demovare på psdata , til 1195. kortet var helt brenn nytt forsegla, med all bundle inkludert.. sata kabler, pata kabler.. brackets etc etc.

 

edit - fant enda ett til nå kun kortet til 995 -

 

Asus Mainboard Dual Xeon Intel 875P ATX GbLAN SATA Raid 4xECC DDR333 Retail, KUN KORT 995,-

Vnr: NCCH-DL På lager 1

 

 

genialt kort! dønn stabile I875P chipsettet, onboard gbit .. to stykk pci-x slotter.. og dual xeon støtte. Kan anbefales :)

 

bruker slikt et selv i gamepc'n nå .. så ble gode gamle asus P4C800-E i htpc med s479 adapter :)

Endret av Skognisse
Lenke til kommentar

Jaja, kan jeg ønske meg en billig 7" touchscreen i superweekendtilbud til neste helg da, som bursdagsgave? :p

 

Menmen, jeg kan nok greie å holde kortet lukket frem til da..

(Vist man ser bort i fra at jeg brukte 4k på eff.anlegg til bilen igår..)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Litt spent på om denne blir solgt...merkelig konfigurasjon egentlig..

:roll:

6201406[/snapback]

Hehe, den har jeg også sett på. Nå er det en over en måned siden du postet ditt innlegg, og den står fremdeles på lager hos Komplett. Ikke har de forandret på prisen heller, som i utgangspunktet er for høy for disse komponentene. Beste tipset her er å plukke fra hverandre maskinen, og selge de løst.

 

Ellers er jeg helt enig med dere om at demovarene til Komplett suger prismessig. Det er veldig lite å spare på å handle demo der. Nesten litt skammelig av en så stor nettbutikk å operere med slike priser på demovarer (ofte veldig mangelfulle demovarer).

 

Skjerpings, Komplett!

Lenke til kommentar

Ergo folk som jobber hos dere er udugelige, sammenlignet med andre web-shopper, som har et prisnivå som følger endringene i markedet(og som faktisk går nedover, og forblir lave, og ikke spretter tilbake iløpet av 24h)?

 

Hei, dette skyldes nok en svikt i rutiner/kommunikasjon og blir tatt tak i ASAP. Vi har forøvrig 310 fantastiske medarbeidere men lar 308 av dem være i fred så skal jeg personlig ta tak i de 2 resterende :) Er nok bare en liten glipp de eksemplene som har blitt nevnt mot slutten av denne tråden.

 

Vel og bra, men gjenstår å se. Men kan du/dere definere kanontilbud?

 

Vent og se, men skal nok finne på noe gøy ;)

6321361[/snapback]

 

Rolig nå folkens. Det er bare 14 dager siden de lovet bedring, og han som postet dette har nok tatt sommerferie. Dette har dermed ført til at disse 2 av 310 fortsatt går "løs". Det er sikkert fortsatt bare små glipper fra disse 2 krabatene :roll:

Lenke til kommentar

Tror det er lurere av komplett.no og avstå fra og komentere slike poster enn å gjenta tomme løfter.

Hvis det ikke er snakk om utgåtte varer er det ofte mulig å finne en bedre pris på prisguiden. Slik har det vært en god stund og dette må være en bevisst politikk fra komplett.no.

Brukerne her på hw.no forumet er ikke dumme og veldig flinke til å sjekke priser selv. Mange av oss husker sikkert også det imaginære demo-salget fra i fjor med et høyst tvilsomt avslag på 25% som få eller ingen så noe til bortsett fra i anonsene:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=413454&st=0

Også da ble det forklart med "glipper" i systemet.

 

Derfor tror jeg komplett.no bør avstå fra flere unnskyldninger, så lenge de ikke er i stand til å følge opp sine løfter.

Lenke til kommentar
Derfor tror jeg komplett.no bør avstå fra flere unnskyldninger, så lenge de ikke er i stand til å følge opp sine løfter.

 

Gi de nå en sjanse da mann! :nei:

 

Forresten, angreretten er nedfelt i Angrerettloven, ikke i forbrukerkjøpsloven :D *pirke*. En som skrev feil baki her et sted.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Derfor tror jeg komplett.no bør avstå fra flere unnskyldninger, så lenge de ikke er i stand til å følge opp sine løfter.

6429319[/snapback]

 

Det kan dessverre se slik ut ja.. :(

Lenke til kommentar
Derfor tror jeg komplett.no bør avstå fra flere unnskyldninger, så lenge de ikke er i stand til å følge opp sine løfter.

6429319[/snapback]

 

Det kan dessverre se slik ut ja.. :(

6466966[/snapback]

 

 

Psdata har kunn 3 mnd. Garanti på Demovarer og da tenker man seg godt om før man handler f.eks en Plasma/Lcd til 20k av gammel model.

 

Mistenker at noen av innlegga kan komme fra sure kunder som har fått avslag på retur de deiser jo på uten å konkludere ! Og det er da hyggelig at noen butikker er aktive her på forumet men blir de hetset så forsvinner sikkert denne servicen fra komplett. Forsøk heller å komunisere så kan det både tjene oss (forbruker) og kanskje butikken.

Endret av loggon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Derfor tror jeg komplett.no bør avstå fra flere unnskyldninger, så lenge de ikke er i stand til å følge opp sine løfter.

6429319[/snapback]

 

Det kan dessverre se slik ut ja.. :(

6466966[/snapback]

 

 

Psdata har kunn 3 mnd. Garanti på Demovarer og da tenker man seg godt om før man handler f.eks en Plasma/Lcd til 20k av gammel model.

 

Mistenker at noen av innlegga kan komme fra sure kunder som har fått avslag på retur de deiser jo på uten å konkludere ! Og det er da hyggelig at noen butikker er aktive her på forumet men blir de hetset så forsvinner sikkert denne servicen fra komplett. Forsøk heller å komunisere så kan det både tjene oss (forbruker) og kanskje butikken.

6467046[/snapback]

 

Jeg tror du har misforstått hva denne tråden dreier seg om..

Den er opprettet for å peke på prisene på demovarer hos komplett..

At det er en ansatt hos Komplett som på eget eller firmaets vegne ønsker å delta i forumet i denne kategorien har ikke noe med saken å gjøre.

Tråden handler heller ikke om retur av demovarer.

Du bør heller ikke anta noesomhelst om andres erfaringer.

Min erfaring er at Komplett/PS-Data er like gode mht. retur av demovarer.

Forøvrig har jeg ikke noe å utsette på Komplett. :)

Lenke til kommentar

Psdata har kunn 3 mnd. Garanti på Demovarer og da tenker man seg godt om før  man handler f.eks en Plasma/Lcd til 20k av gammel model.

 

Mistenker at noen av innlegga kan komme fra sure kunder som har fått avslag på retur de deiser jo på uten å konkludere ! Og det er da hyggelig at noen butikker er aktive her på forumet men blir de hetset så forsvinner sikkert denne servicen fra komplett. Forsøk heller å komunisere så kan det både tjene oss (forbruker) og kanskje butikken.

6467046[/snapback]

 

Komplett ansatt? :p

 

Du er vel neppe det, siden da hadde du visst at standard garantitid ifølge kjøpsloven gjelder uansett.

 

Komplett har vist en totalt manglende evne til å oppføre seg etisk i sitt demovaresalg. Ofte selges disse varene langt dyrere enn du kan få kjøpt dem ny. Det er kanskje ikke ulovlig, men uetisk er det definitivt. At de i tillegg lover bedring uten at den kommer, gir ikke noen ekstra stjerner i min bok...

Lenke til kommentar

Er fornøyd med Demo og garantid ordningen til komplett jeg da, Hadde en Samsung 160 GB Sata disk som jeg hadde kjøpt Demo i 2004, den begynte med å bare detekteres når den bare ville det så jeg sendte returforspørsel. Fikk svar skulle bare sende inn, fikk ny 250GB Sata2 disk i retur. Jeg klager ikke :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...