-Teddy- Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Er blitt forkjølet og sitter er og kjeder meg. Leser i siste computer arts og prøver meg frem med litt forskjellige teknikker. Lurer på om dette bildet er psotet på feil sted, men det er jo et bidlekritikk forum så.. Har tatt bildet selv. Hvor forferdelig er min komposjosjon basert på ren kjedsomhet? EDIT: Leif. Endret 27. mai 2006 av -Teddy- Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Dropp manipuleringen, det tilførte ingenting, og bildet gjør seg svært bra for seg selv. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Heheh, bildet gjør seg ganske bra alene ja. Men ville bare teste litt manipulering for å slå ihjel litt tid og se hvordan resultatet ble.. ... også få litt feedback på hvor dårlig det er fra dere da. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Legg ut orginalt bilde ? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Orginalen. Mulig jeg har fikset på layers, men tror ikke. EDIT: Dette bilder trengs å bli voldtatt litt med tanke på contrast og layers for å se godt ut imo. Endret 27. mai 2006 av -Teddy- Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg synst det som var redigert såg best ut jeg Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 hvis du stiller på det ogrinale bildet slik som det redigerte, bare uten de strekene osv, og kanskje klipper det bittelitt tror jeg det kan bli bra:) Får jeg lov å leke litt med det ? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 hvis du stiller på det ogrinale bildet slik som det redigerte, bare uten de strekene osv, og kanskje klipper det bittelitt tror jeg det kan bli bra:)Får jeg lov å leke litt med det ? 6189362[/snapback] Lek i vei. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 bare småjusteringer + sort kant Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg føler på en måte at manipuleringen gjør bildet mer levende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå