Ulkesh Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Denne er litt på kanten, men jeg fant ikke et bedre sted. Jeg bestillte en gang noen deler fra enten Komplett, PS-data, Netshop eller MPX, og som indre emballasje i esken hadde de brukt en slags type flettet tre-fiber eller lignende, som virket veldig miljø-vennlig. Dersom noen vet hvem som bruker dette, eller enda bedre hvor man kan kjøpe dette selv, blir jeg veldig glad ( og det skjer ikke ofte ). Endret 27. mai 2006 av Ulkesh Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Denne er litt på kanten, men jeg fant ikke et bedre sted. Jeg bestillte en gang noen deler fra enten Komplett, PS-data, Netshop eller MPX, og som indre emballasje i esken hadde de brukt en slags type flettet tre-fiber eller lignende, som virket veldig miljø-vennlig. Dersom noen vet hvem som bruker dette, eller enda bedre hvor man kan kjøpe dette selv, blir jeg veldig glad ( og det skjer ikke ofte ). 6188423[/snapback] hva med å skjekke kontoen din på de forskjellige nettbutikkene? da vil du se hva du har bestilt hvor Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Joda, men jeg har bestillt mellom 3 til 28 ganger per butikk, og kun mottat denne emballasjen èn eneste gang, så den logikken fungerer nok ikke. Er det ingen andre som har motta disse tre-fiberne ellers ? Lagd av siv eller lignende. Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Joda, men jeg har bestillt mellom 3 til 28 ganger per butikk, og kun mottat denne emballasjen èn eneste gang, så den logikken fungerer nok ikke. Er det ingen andre som har motta disse tre-fiberne ellers ? Lagd av siv eller lignende. 6188803[/snapback] Tror det er Netshop som bruker dette. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Komplett bruker det blandt annet (tror også Netshop gjør det, eller så spiller hodet mitt meg ett puss). Det er papp som er kjørt igjennom en "kvern" som lager luft og spenst i pappen, dette gjør at papp kan lettere gjenbrukes til pakkeisolering. Tror det er en maskin sikkert kan bestilles fra noen, men koster nok noen kroner eller mer. Hva med å sende en mail til f.eks komplett eller netshop og høre om dette? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Fikk slik sist jeg bestilte noe fra PS-data nylig. Det er som sagt allerede bare brukte pappesker som kjøres gjennom en maskin. Sannsynligvis har de fleste en slik maskin.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 PSData har det... og netshop,,, vet ikke med komplett og mpx Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Noen som gidder finne ut hva slags maskin dette er, og hva den koster og hvem som leverer den? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Noen som gidder finne ut hva slags maskin dette er, og hva den koster og hvem som leverer den? 6196808[/snapback] Sånn kan den se ut: http://www.factory-express.com/papershredd...e-shre2700.html Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Det du snakker om har jeg nok i kjelleren Er slik makulert eller oppskåret, tykk papp som de legger nedi kassen for å fylle ut tomrommet med. Lenke til kommentar
caravelle Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 De gangene jeg har fått pakke fra komplett har det kommet oppstrimmlet pappeske. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 en ting er sikkert, det demper støt osv. veldig bra! Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 netshop.no bruker det 100% sikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå