Gå til innhold

Kopiere original cd.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry for dette, men det er år og dag siden jeg gjorde noe tilsvarende. Skal lage kopier av en musikksamling for jobben til kjerringa, og nå har jeg svidd av 2 plater uten og få dette til og funke.

Fant dette:

Kontroller at du har en CD-brenner på din datamaskin, med rett software.

1. Om det er WMA-filer du vil brenne, må lisensene for disse lastes ned først om det ikke allerede er gjort. Du må starte avspillingen av hver enkelt fil for at lisensen til akkurat denne filen skal lastes ned. Om mediaspilleren ikke kan laste ned lisensen, skyldes dette antagligvis at du har installert en brannvegg som ikke er konfiguert til å la mediaspilleren kobles til internett, eller at mediaspilleren er installert slik at den ikke automatisk kan laste ned lisenser for beskyttet materiale.

2. I Windows Media Player, opprett en ny spilleliste fra Mediabilioteket.

3. Legg til låtene i spillelisten.

4. Anvend "Kopier til CD"-funksjonen fra filmenyen.

Mulig jeg er stokk dum men jeg får ikke dette til og funke. Finnes det ikke noe enkelt program og anbefale, som gjør dette på en enkel og grei måte. Eller er media playeren til windows så enkelt som det kan bli..??

Lenke til kommentar
Du har bare det innebyggde brenne programmet i win XP?

I så fall, last ned Nero 6.6.

Kopier cd'en til hardisken (.wav), start nero, velg "burn audio cd", hent de filene du lagret på disk, og brenn  :thumbup: (litt mer tungvindt enn ripping)

6188938[/snapback]

Høres greit ut, men skulle ønske jeg slapp og lagre filene på disk. Vil gjerne kopiere fra disk til disk.

Har en Samsung DVD spiller og en Phillips DVD brenner..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...