iMono Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Kan legge til OS, men det blir kanskje litt overflødig i denne tråden? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 OS:Windows Vista Beta 2. - Ny test beta-versjon fra Windows. Versjonen utløper Juni 2007. Trenger egen partisjon som du selv manuelt kan/må skape fra Windows XP eller med et partisjonsprogram. 6281542[/snapback] jeg har bestillt cd'en med vista beta, har bare en harddisk med xp og ønsker å lage en ny partisjon for vista. hva er de letteste måte å gjøre dette på, manuelt som du sier eller med 3e parts program ? takk for evt svar Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) jeg har bestillt cd'en med vista beta, har bare en harddisk med xp og ønsker å lage en ny partisjon for vista. hva er de letteste måte å gjøre dette på, manuelt som du sier eller med 3e parts program ? takk for evt svar 6281974[/snapback] Hei! Det du kan gjøre er å bruke et partisjonsprogram, ja. Enkleste måten er da å lage en partsisjon til Vista på en harddisk. Eks. på program: PowerQuest Partition Magic. Send meg PM hvis du trenger det, det er ikke lov å diskutere nedlasting av programvare via torrent. Kan legge til OS, men det blir kanskje litt overflødig i denne tråden? 6281676[/snapback] Bestem du, din tråd! Endret 10. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Veldig bra tråd Dell_9200! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Nok et bidrag: Codecs: Forskjellige codecs-pakker fra Cole2k Media. - Alt fra video-codecs, til sound-codecs. Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 er Speedfan trygt for spyware og alt sånt? Noen som har erfaringer med det? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 er Speedfan trygt for spyware og alt sånt? Noen som har erfaringer med det? Takk på forhånd 6980557[/snapback] Ja, SpeedFan er helt sikkert. - Hadde det på min bærbare, men ikke begeistret over det. Greie muligheter, men det er ganske rotete og uforståelig. Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 er Speedfan trygt for spyware og alt sånt? Noen som har erfaringer med det? Takk på forhånd 6980557[/snapback] Ja, SpeedFan er helt sikkert. - Hadde det på min bærbare, men ikke begeistret over det. Greie muligheter, men det er ganske rotete og uforståelig. 7212771[/snapback] Er 100% enig med at det er rotete og uforståelig! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Audacity (musikk redigering) Daemon Tools (vet ikke nøyaktig hva det gjør men jeg trenger det ) Folder2Iso (omgjør mapper til Iso. fil) Limewire (Nedlastning) Utorrent (sier seg selv) DirectX (..) Steam (sier seg selv) Lenke til kommentar
KjQttkak Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 DC++ - bittorrent dc++ hovedside nede 6189099[/snapback] DC++ nettside er http://www.dcpp.net/ Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Jeg kom på ett par til: Power DVD Office Edit: så at Nero stod på lista allerede Endret 1. januar 2007 av Narkan Lenke til kommentar
federal_corp Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Mine Programmer. [/u] Sikkerhet: ZoneAlarm Free Edition (Brannmur) AntiVir PersonalEdition Classic (AntiVirus) Lavasoft Ad-Aware SE Personal (Spyware) SUPERAntiSpyware (Spyware) Eraser (Renseprog) DLLArchive (Renseprog) EasyCleaner (Renseprog) CCleaner (Renseprog) Div: Nero 7 Prenium Norwegian Office 2003 Pro Norwegian Windows Media Player 11 VLC Video/Audio Player AudioCommander Speedcommander Winamp Mozilla Firefox WinRAR Lenke til kommentar
ZephyroX Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 notepad++ genialt program i forhold til standard text editor. http://notepad-plus.sourceforge.net/uk/download.php Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Nytt bidrag: Videospiller: The GOM Player. - Ikke tenk på codecs - dette programmet har alt du trenger av codecer, innebygget! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Kan også nevnes at det ikke lenger heter GAIM, men Pidgin Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) SUPERAntiSpyware Et program som forhindrer virus fra å installere seg.. Endret 24. november 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Super tråd! Endret 28. desember 2007 av Alhe Lenke til kommentar
HCG Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 *MINE INNLEGG* Awesome liste. KUDOS! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå