Revenant Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Hey hey! Kan noen gi meg et svar på hva som kreves for å sette opp et nettverk med roaming profiles. Sitter i dag på et firmanettverk med WinNT 4.0 Server og en blanding av NT 4.0 wks og 2000 wks. 10 Mbit over hele linja. Gamle maskiner ( kjøpt inn i 96-97-98 ). Jeg har satt opp noen maskiner med roaming, men det går forferdelig treigt. Er det noe jeg gjør feil eller er dette bare for svakt til å takle 50-60 brukere. Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 En god idè kan være å redirigere mapper som gjerne blir store (my documents, application data, og i noen tilfeller desktop) rett til serveren(e)... PÅ den måten slipper du å kopiere alle dokumenter og dritt hver gang brukeren logger seg på. Det er nettverket som blir belastet mest. Så 100Mbit hadde nok vært å foretrekke. Men hvis man setter opp en fornuftig redirigering, så ser jeg ikke noe grunn til at det skulle gå greit med 10Mbit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå