tigergutten Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Siden jeg nå har lagt magen litt på-stedet-hvil, og spiller druid`en opp til lv60, så har jeg kommet over ett spørsmål jeg har lurt på lenge: -hvordan fungerer honor-points (pvp) ved healing? Er underforstått at dersom jeg ønsker å nå exhalted i WSG, AB eller AV så vil det være best å gå full healing, men dersom en ønsker å få poeng i pvp, får en da noe i det hele tatt av å holde partyet sitt i livet hele tiden? -Om et party deler på honor, fungerer dette gjevnt gjennom hele partyet, eller er det prosentvis av hva som blir skadet (dvs at som priest/druid++ får du minimalt med honor om du bare jodler rundt å healer).. noen som har peiling?? Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Synes det er veldig mye lettere å skaffe honor i BG som healer enn rogue. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Du får en god del honor når du healer også ja, men er ikke sikker på hvordan det fungerer. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Honor blir fordelt etter hvor mye % av skaden din group gjorde på personen som døde.. Det blir da delt på group members som var i nærheten. Så vist du healer, vill de andre kunne gjøre mer skade, og du får mer honor. Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 En som gikk i klassen min er holy priest, og han var oppe i rank 13 tror jeg. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Ja, har vært et par rank 13-prester på Sylvanas også, som bare har vært rene healbots. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Tenk at fordeling av honor funker omtrent klin likt som XP, enkelt og greit. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Honor blir fordelt etter hvor mye % av skaden din group gjorde på personen som døde.. Det blir da delt på group members som var i nærheten. Så vist du healer, vill de andre kunne gjøre mer skade, og du får mer honor. 6188587[/snapback] takk for svar, eneste som egentlig var inne på det som det ble spurt om. Dvs at dersom jeg ikke gjør en dritt, men spiller i party med folk som rocker, fosser HP(honorPoints) inn? Hvordan fungerer dette om du er med i ett raid-party da? Fordeles det over raidet, eller er det bare innenfor gruppa honor blir delt.. Eks: en gruppe på 5 personer vil få 1/5 av honor uansett hvor mye de skader i forhold til hverandre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Tror det er 1/5 i et party på 5 stk ja. og i et raid på 40 stk. blir honoren delt på 40. edit: står masse her. Endret 29. mai 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 En warrior eller to som får med seg en priest, eller warrior + rogue + priest vil m.a.o. kunne spise seg gjennom fiendens rekker mens honoren fosser inn? Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Takker for veldig informativ link Øyvind. Var litt dødlinker, men er nå mye mer informert om hvordan det hele fungerer ... Igjen, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå