Gå til innhold

Pvp-honor som healer

Anbefalte innlegg

Siden jeg nå har lagt magen litt på-stedet-hvil, og spiller druid`en opp til lv60, så har jeg kommet over ett spørsmål jeg har lurt på lenge:

-hvordan fungerer honor-points (pvp) ved healing?

Er underforstått at dersom jeg ønsker å nå exhalted i WSG, AB eller AV så vil det være best å gå full healing, men dersom en ønsker å få poeng i pvp, får en da noe i det hele tatt av å holde partyet sitt i livet hele tiden?

-Om et party deler på honor, fungerer dette gjevnt gjennom hele partyet, eller er det prosentvis av hva som blir skadet (dvs at som priest/druid++ får du minimalt med honor om du bare jodler rundt å healer)..

noen som har peiling??

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Du får en god del honor når du healer også ja, men er ikke sikker på hvordan det fungerer. :)

Lenke til kommentar

Honor blir fordelt etter hvor mye % av skaden din group gjorde på personen som døde.. Det blir da delt på group members som var i nærheten. Så vist du healer, vill de andre kunne gjøre mer skade, og du får mer honor.

Lenke til kommentar
Honor blir fordelt etter hvor mye % av skaden din group gjorde på personen som døde.. Det blir da delt på group members som var i nærheten. Så vist du healer, vill de andre kunne gjøre mer skade, og du får mer honor.

6188587[/snapback]

takk for svar, eneste som egentlig var inne på det som det ble spurt om.

Dvs at dersom jeg ikke gjør en dritt, men spiller i party med folk som rocker, fosser HP(honorPoints) inn?

Hvordan fungerer dette om du er med i ett raid-party da? Fordeles det over raidet, eller er det bare innenfor gruppa honor blir delt..

Eks: en gruppe på 5 personer vil få 1/5 av honor uansett hvor mye de skader i forhold til hverandre?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Tror det er 1/5 i et party på 5 stk ja. og i et raid på 40 stk. blir honoren delt på 40.

edit: står masse her.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...