Hayer Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Hei! PC'n skal brukes til: Spille WoW og CS 1.6, men mest WoW... Det jeg tenkte(Hvis jrg gjore det): En PC med en CPU på 2ghz og 1g ram og et billig hovedkort som støtter 2skjermkort og GeForce FX 5600(mitt skjermkortnå) og en ting til.. Hovedkortet bør støtte dobbelkjerne prossesore til senere oppgraderinger. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Kjøp brukt eller spar litt mer penger. Det er det eneste rådet jeg kan komme med her. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Hei! Du kan se på dette: Deler til 2k. Hovedkortet støtter ikke SLI, men det er heller ikke poeng til så dårlige skjermkort. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Siden du først skal ha nytt hovedort, prosessor og minne så kan det være like greit å gå for et system med sokkel AM2. Men vent en måned eller to (nyt godværet i sommer ) og kjøp oppgraderingen i august når utvalget er bedre, tilgjengeligheten bedre og de høye introduksjonsprisene er over. Lenke til kommentar
.com Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Siden du først skal ha nytt hovedort, prosessor og minne så kan det være like greit å gå for et system med sokkel AM2. Men vent en måned eller to (nyt godværet i sommer ) og kjøp oppgraderingen i august når utvalget er bedre, tilgjengeligheten bedre og de høye introduksjonsprisene er over. 6192324[/snapback] + at du har spart litt mer penger i løpet av ferien Endret 27. mai 2006 av .com Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 du kan bare glemme sli med agp port utenom, det er kun asrock dual sata muligens et msi kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå