Peterpan73no Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Tok dette bilde under en jakttur. Synes selv det er et pent motiv, men vil gjerne ha tilbakemeldinger da jeg er svært lite objektiv. Er det noe å samle på?? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Synes det var fint! Har du et bilde med større oppløsning? Goscinny Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Tja.. Kornete. Uskarpt. Litt "kjedelig" utsnitt. Motivet kunne vært brukanes om du hadde eksperimentert litt mer kameravinkler og hadde hatt bedre fototeknisk bilde. Du kunne gjort mer utav det. Mine meninger. EDIT: Ser du har brennvidde på 7mm. Du har kanskje croppet bildet en hel del fra før av, derfor også den lave oppløsningen? Om du har croppet bildet mye kan det tenkes at du heller burde tenke "stort" i denne sammenhengen. Endret 27. mai 2006 av -Teddy- Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Var ganske kjedelig egentlig, syns det ble litt stygt med de stråa helt forann. Har du brukt blitz? Lenke til kommentar
linuxmakke Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Forferdelig kjedelig bilde Lenke til kommentar
ElEGaNt* Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Forferdelig kjedelig bilde 6190748[/snapback] Den der må du forklare (!) Eg synst det var eit godt bilde men kanskje kamera var dårlegt ? :S ikkje vet eg Lenke til kommentar
riktig Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Dette er etter min mening et motiv som krever minimal støy og den beste mulige skarphet. Av den grunn blir det litt for kjedelig, siden det tekniske svikter. Jeg er heller ikke helt enig i utsnittet, kanskje bare vann og strå ville vært bedre. I såfall en litt annen vinkel. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Forferdelig kjedelig bilde 6190748[/snapback] Vil anbefale at du i denne, og de andre slike diskusjonene du deltar i, kommer med noe mer konstruktiv kritikk enn dette. Kom med hvorfor du synes det er kjedelig, ellers kan en såpass meningsløs setning regnes som spam. "Forferdelig kjedelig bilde" sier absolutt ingenting, og gir ikke fotografen den fjerneste peiling på hvorfor du mener det er kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå