isrihel Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Er det noen som har et opptak gjort med panasonic GS500 eller vet hvor jeg kan finne et slikt opptak. Jeg vil bare sammenligne med mitt nyinnkjøpte GS280 som jeg ikke er helt fornøyd med videokvaliteten på . Jeg trodde jeg skulle få kjempeskarpebilder, men det ble ikke helt slikt. Noen som har erfaring med GS500 hvis opptaket ikke er allmenn tilgjengelig ? Lenke til kommentar
ZtilongZ Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg bestilte mitt GS500 fra fotovideo.no i går, og regner med at jeg får det denne uka!... skal se om jeg får lagt ut et testklipp! Lenke til kommentar
Buffalo Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg bestilte mitt GS500 fra fotovideo.no i går, og regner med at jeg får det denne uka!... skal se om jeg får lagt ut et testklipp! 6199488[/snapback] Hmm, hvorfor hos fotovideo? Er jo en knapp tusing billigere hos onlinebutikken Er selv veldig spent på bildekvaliteten. Har brukt digital8 i en del år nå, og har forsåvidt vært godt fornøyd med kvaliteten der, men regner med at nye blidebrikker og 3ccd vil gi tildels mye bedre resultat. Shine Lenke til kommentar
ZtilongZ Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Jeg bestilte mitt GS500 fra fotovideo.no i går, og regner med at jeg får det denne uka!... skal se om jeg får lagt ut et testklipp! 6199488[/snapback] Hmm, hvorfor hos fotovideo? Er jo en knapp tusing billigere hos onlinebutikken Er selv veldig spent på bildekvaliteten. Har brukt digital8 i en del år nå, og har forsåvidt vært godt fornøyd med kvaliteten der, men regner med at nye blidebrikker og 3ccd vil gi tildels mye bedre resultat. Shine 6206821[/snapback] Fordi onlinebutikken bruker en nettbutikk-løsning fra webmercs. Alle som bruker webmercs bruker samme fjernlager og det er derfor et begrenset antall som kommer ut i butikkene, som er rundt 200 stk. eller noe. De har utsatt datoen to ganger, og de anbefalte å betale på forhånd, for å være sikker noe jeg ikke vil når det er snakk om 9.000,- Jeg surfet innom fotovideo på søndag og sperret opp øynene når de endelig hadde 1 stk. på lager, så jeg kjøpte det! En tusenlapp... pytt pytt, har så mange av de... Det ligger på omlastingsterminalen i Drammen nå og kommer mest sannsynlig til til mine svette klamme hender i morra... jeg og en kompis skal ut og teste det med litt forskjellig... Har også et Sony DCR-HC22E fra før så jeg skal prøve å få filma litt sammenlikninger... EDIT: Nå har de fått inn 8 stk. på onlinebutikken.no, men nå har de også oppjustert prisen til 9396,-. EDI2: Nå ligger kameraet mitt å vente på posten til etter jobb og så er det ut å teste. Skal se m jeg rekker å legge ut noen testklipp i løpet av kvelden!. Endret 31. mai 2006 av ZtilongZ Lenke til kommentar
ZtilongZ Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Nå har jeg laget et "lite" testklipp som varer i 1:27... Det er på 37,5MB, fordi jeg ville ha god kvalitet så man faktisk får sett hvordan det blir! Fikk ikke filma så veldig mye spennende, men man får jo hvertfall sett bildet på en grei måte! Har begynt på en film nå hvor jeg bruker dette kameraet... Anyhow http://www.solumsupport.no/gs500test.wmv [Klippet vil bli fjernet etter ca. en uke.] Endret 31. mai 2006 av ZtilongZ Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Nå har jeg laget et "lite" testklipp som varer i 1:27... Det er på 37,5MB, fordi jeg ville ha god kvalitet så man faktisk får sett hvordan det blir! Fikk ikke filma så veldig mye spennende, men man får jo hvertfall sett bildet på en grei måte! Har begynt på en film nå hvor jeg bruker dette kameraet... Anyhow http://www.solumsupport.no/gs500test.wmv [Klippet vil bli fjernet etter ca. en uke.] 6218909[/snapback] Synes bildet så veldig bra ut jeg! Er spent på hvordan NV-GS37 yter i forhold, får det i neste uke :o) Blir neppe så bra farger, men håper det er verdt prisen... Lenke til kommentar
isrihel Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Nå har jeg laget et "lite" testklipp som varer i 1:27... Det er på 37,5MB, fordi jeg ville ha god kvalitet så man faktisk får sett hvordan det blir! Fikk ikke filma så veldig mye spennende, men man får jo hvertfall sett bildet på en grei måte! Har begynt på en film nå hvor jeg bruker dette kameraet... Anyhow http://www.solumsupport.no/gs500test.wmv [Klippet vil bli fjernet etter ca. en uke.] 6218909[/snapback] Synes bildet så veldig bra ut jeg! Er spent på hvordan NV-GS37 yter i forhold, får det i neste uke :o) Blir neppe så bra farger, men håper det er verdt prisen... 6220259[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå